خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در کردستان عنوان کرد:

مردم دیگر تحمل فشار و جنگ را ندارند/ ملت به دنبال آشتی و امنیت هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۵۳۹

رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در کردستان گفت: مردم دیگر تحمل فشار و جنگ را ندارند و به دنبال آشتی و امنیت هستند که این مهم با برجام ایجاد شد و تداوم آن نیازمند مراقبت است.

به گزارش ایلنا، جلال جلالی‌زاده شامگاه شنبه در افتتاح ستاد انتخابات حسن روحانی در قروه افزود: برای اینکه مردم به حق واقعی خودشان برسند باید مراکز اشتغال ایجاد کرد و با اشتغالزایی می‌توان جلوی بیکاری را که عامل فقر است، گرفت. 

وی گفتمان را راه اصلی کشورداری توصیف کرد و گفت: امروزه مسائل از طریق گفت و گو حل می شود. مردم دیگر تحمل فشار و جنگ را ندارند و به دنبال آشتی و امنیت هستند که این مهم با برجام ایجاد شد و تداوم آن نیازمند مراقبت است. 

نماینده پیشین مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: در این انتخابات 2 جریان در حال پیشروی است، یک جریان شهروند محور و راست گفتار و دیگری جریان دروغ محوری بوده که در این میان باید به شناخت جریان اعتدال و عقلانیت رسید و درست انتخاب کرد.

جلالی زاده با اشاره به اینکه اهمیت دادن به اقلیت ها در دولت یازدهم باعث دلگرمی مردم کردستان شد، افزود: کردستان در مسیر توسعه قرار داد و این راه نیازمند انتخاب مجدد دولت اعتدال و عقلانیت است و باید جریان خردگرایی و دموکراسی را ترجیح داد و رئیس جمهوری را انتخاب کرد که نماد صلح و عقلانیت در جهان باشد. 

وی افزود: اکنون با نگاه ویژه روحانی به کردستان، این استان با سرعت بالایی در راستای توسعه قرار گرفته است و نباید روند ان متوقف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز