خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

فضای مثبت مراوده اقتصادی مرهون تلاش‌های تیم هسته‌ای و اثرات برجام است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۰۱

استاندار گیلان در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان رودبار گفت : فضای مثبتی که برای مراوده اقتصادی با جهان به وجود آمد مرهون تلاش‌های تیم هسته‌ای و از اثرات برجام است.

به گزارش ایلنا از رودبار، محمد علی نجفی در این همایش که با حضور مدیران استانی و شهرستانی در روستای شیرکوه از توابع شهرستان رودبار برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بیان اینکه برگزاری این جلسه با رویکرد بخش روستایی برگزار شده است، خاطر نشان کرد: مردان بزرگ و سخت کوش این منطقه لایق بهترین‌ها هستند و ما وظیفه داریم شرایط را برای بهره‌مندی آنان از کلیه‌ امکانات لازم فراهم کنیم.

نجفی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید طی 2 سال اخیر توانست 629 هزار و 649 هزار شغل در کشور ایجاد کند، تصریح کرد: یقیناً ایجاد این مقدار اشتغال بدون برنامه‌ریزی میسر نخواهد بود و اطمینان داریم طبق همین روال در سال 96 اشتغال بیشتری ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری و سرمایه‌گذاری گردشگری تأکید کرد: کلیه‌ مدیران موظفند شرایط را برای جذب سرمایه‌گذار به خصوص در حوزه‌ی گردشگری فراهم کنند.

استاندار گیلان با ابراز خرسنی از فعالیت کارآفرینان جوان تأکید کرد : حمایت از این قشر را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی به صادرات 3 میلیون و 45 هزار بشکه‌ای نفت آن هم برای اولین بار در تاریخ کشور اشاره کرد و گفت : فضای خوبی برای جذب سرمایه‌گذار و مراودات اقتصادی با دنیا فراهم شده است و بخش بزرگی از این موفقیت‌ها مرهون تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور و برجام بوده است.

رئیس شورای تأمین استان گیلان، با بیان اینکه بخش‌هایی از تحریم که مربوط به مسائل هسته‌ای بوده بطور کامل برداشته شده است، خاطر نشان کرد : چرا عده‌ای به دور از انصاف و اخلاق تهمت می‌زنند؟! می‌گویند کار نشده!

وی ادامه داد : با کدام بودجه و از کدام محل می‌خواهند به مردم وجوهاتی پرداخت کنند که اساساً اجرایی کردن آن بدور از منطق و واقعیت است؟! چرا می‌خواهند به مردم صدقه به دهند حال اینکه اساساً این نظام متعلق به مردم است و باید عاقبت  اندیشانه عمل کنیم.

نجفی به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر اشاره کرد و افزود : در سال جاری به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با فعال کردن حداقل 100 شرکت دانش بنیان زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تهمت و بدگویی نسبت به مدیران پاک دست و زحمتکش دولت را ظلم قلمداد کرد و گفت : اقتصاد مقاومتی بدین معنی نیست که فقط دولت اقدام کند بلکه همگی ملزم به همکاری هستند.

وی ادامه داد : برخی بجایی اینکه در کار دولت تداخل ایجاد کنند، می‌بایست شرایط را برای اقدامات دولت فراهم نمایند.

نماینده عالی دولت در استان به آمار رسمی مرکز آمار کشور اشاره و خاطر نشان کرد : این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد مگر با همدلی و همراهی مجموعه مدیریت در استان گیلان.

استاندار گیلان با بیان اینکه حق مردم گیلان و ایران بیش از این است تصریح کرد : مردم ما همواره در بزنگاه‌ها همراه نظام بودند و امروز هم در شرایط حساس برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و امید داریم مردم ما همچون همیشه با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی مشتی محکم بر دهان بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران زنند و باعث قوام آن شوند.

وی ادامه داد: ما نیز ضامن و امین رأی مردم خواهیم بود و شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز