خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در گیلان:

مشارکت گسترده مردم، استراتژی ستاد روحانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۰۴

رئیس ستاد روحانی در گیلان، استراتژی کلیدی ستاد حسن روحانی را مشارکت گستره مردم در انتخابات دانست و بیان داشت: از سال ۷۶ تا به امروز بخش اندک و ناچیزی از جامعه مشارکت نکرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید احمد حسینی در مراسم افتتاحیه کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی روحانی در استان گیلان اظهار داشت: یکی از حساس‌ترین انتخابات کشور را در سال ۹۶ رقم می‌زنیم.

رئیس ستاد حسن روحانی در گیلان گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای بالغ بر ۶۰۰ نفر در ساختار ستادهای روحانی تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه طی چند روز آینده این تعداد به دو تا سه هزار نفر می رسد، افزود: کل ساختمان‌هایی که برای فعالیت کمیته و ستاد مهیا شده ۴۰ ساختمان بوده است که کاملاً رایگان در اختیار ما قرار داده شد و مردم با عشق و علاقه و بی منت کمک می کنند.

حسینی با اشاره به از خود گذشتگی و محبت بی دریغ و خالص مردم شریف گیلان گفت: فعالیت جانانه دوستان در ستاد دکتر روحانی قابل تحسین و باعث خرسندی و افتخار است.

این فعال سیاسی استراتژی کلیدی ستاد حسن روحانی را مشارکت گستره مردم در انتخابات دانست و بیان داشت: از سال ۷۶ تا به امروز  بخش اندک و ناچیزی از جامعه مشارکت نکرده اند.

حسینی حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد مشارکت در انتخابات را مربوط به اصلاح طلبان و ۱۰ تا ۱۵ درصد آن را از آنِ اصولگرایان دانست و افزود: بیش از ۳۰ درصد از جمیع آرای اخذ شده توسط مردم عادی به صندوق انداخته می شود.

وی مدعی شد که شبکه‌های فعال زیر مجموعه ستادهای روحانی در گیلان که عمدتا قشر جوان جامعه هستند تا چند روز آینده از مرز دو و سپس از سه هزار نفر گذر خواهند کرد.

حسینی ضمن اظهار امیدواری نسبت به برگزاری انتخاباتی  پرشور و با نشاط با مشارکت حداکثری مردم تصریح کرد: همه باید پای صندوق ها برویم تا به دنیا ثابت کنیم که خود سرنوشت‌مان را رقم می زنیم .

حسینی تصریح کرد: رای دادن افرادی که قبل از سال ۹۲ با آرا خود ملت را درگیر مشکلات ملموسی نظیر مشکلات اقتصادی و فرهنگی و امور خارجه کردند در واقع افرادی هستند که به امنیت، عزت، شرافت و کرامت ایران نمی اندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز