خبرگزاری کار ایران

جوادی‌حصار در مراسم افتتاح ستاد روحانی در زاهدان:

موضع مقتدرانه دولت در مذاکرات هسته‌ای ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۴۰

با حضور پرشور مردم زاهدان ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی با حضور عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افتتاح شد .

به گزارش ایلنا از زاهدان ، محمد صادق جوادی حصار در مراسم افتتاحیه ستاد اصلاح طلبان روحانی و در جمع پر شور مردم زاهدان اظهار کرد : مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو از جمله اهداف مهمی است که باید نسبت به آن توجه فراوان داشت .

وی با اشاره به کسانی که بیش از حد متعارف شعار عدالت می‌دهند، گفت : ما می‌گوییم اگر قرار است عدالت ورزی سر لوحه امور قرار گیرد برخی از افراد شایسته جاهایی که قرار دارند نیستند اما توجه به حق آزادی اقتضا می‌کند تا منافع ملی که برای ما اولویت بسیار زیادی دارد را بر منافع شخصی ترجیح دهیم .

جوادی حصار خاطر نشان کرد : شیوه زندگی ما گویای اعتقاد درونی ما نیز هست اما کسانی که شعار عدالت و دین محوری می‌دهند به نظر می رسد بیشتر از ما مخاطب آیه شریفه " لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ" هستند .

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تصریح کرد : امروز به عنوان یک آشنا به این حوزه عرض می‌کنم که بدون تردید و با قاطعیت تمام تاریخ توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را باید به قبل و بعد برجام تقسیم کرد .

وی با اشاره به اینکه کسانی که چوب لای چرخ این دولت می گذارند دو هدف عمده دارند ، بیان کرد : نخست آنکه ضعف خود را با کوچک کردن عملکرد دولت هم سطح کنند و دیگری آنکه برآنند تا این دستاوردها را از چشم مردم بیندازند .

جوادی حصار مهمترین اقدام دولت دکتر روحانی را در بین همه اقدامات مثبتی که انجام داده است پیروزی در مذاکرات با کشور های بزرگ دنیا دانست .

وی یکی از عناصر مقوم برای دولت ها را حمایت رهبری و عنصر پایداری بخش دولت ها را حمایت مردم دانست و گفت : در طول انقلاب اسلامی شاهد آن بوده ایم که رهبری از دولت های مختلف حمایت کرده است .

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تاکید کرد : رشد اقتصادی، توجه جدی به موضوع بهداشت و سلامت مردم ، کاهش چشمگیر نرخ تورم و بسیاری از موارد دیگر از جمله نکاتی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت .

جوادی حصار با اشاره به اینکه کاسبان تحریم دل‌شان برای من و شما نسوخته است، تاکید کرد : در دوران تحریم بسیاری از اقلام ضروری کشور با واسطه های فراوان به دست مردم می رسید و از همین روی بسیاری الان ساز مخالف می زنند .

وی موضع مقتدرانه دولت یازدهم در مذاکره با کشور های قدرتمند جهانی را ستود و گفت: اقدام ارزشمند و ستودنی دکتر ظریف در مذاکرات آن هنگام که گفت "هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکن" خود گواه این سخن است .

جوادی حصار گفت : با حمایت قاطع مردم شریف حماسه ای دیگر از جنس 92 و 94 رقم خواهیم زد .

موضع مقتدرانه دولت در مذاکرات هسته‌ای ستودنی است

موضع مقتدرانه دولت در مذاکرات هسته‌ای ستودنی است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز