خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

کردستان جزو استان‌های شاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۴۶۹

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جشنواره نشاط و امید جوانان که با حضور مسئولان‌ استانی و شهرستانی به میزبانی دهگلان برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته کردستان جزو 5 استان شاد کشور اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی در این جشنواره گفت: در استان کردستان فعالیت‌های خوبی در حوزه جوانان در راستای شور و نشاط اجتماعی صورت گرفته است.

حامد جولایی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته جشنواره های نشاط و امید جوانان در کلیه شهرستان های تابعه استان برگزار می‌شود و تاکنون در 6 شهرستان به صورت باشکوه انجام شده است.

جولایی به شور و نشاط موجود در مردم استان اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته مردم کردستان جزو 5 استان شاد کشور اعلام شده است. 

وی در ادامه افزود: بیشتر فعالیت ما در دو حوزه ورزش و جوانان است که در یک سال گذشته توانستیم در بخش جوانان رشد قابل توجهی را کسب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: با نگاه ویژه دولت نیز در حوزه ورزش موفق شدیم اعتبار جهشی خوبی بالغ بر 5 میلیارد تومان برای استخر ناتمام و بر زمین افتاده دهگلان جذب کنیم که در روز های آینده با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: طرح های ورزشی دیگری در استادیوم شهید علیزاده دهگلان نیز در دست اجرا داریم که با افتتاح آنها بتوانیم در این بخش نیز شور و نشاط اجتماعی را در بین جوانان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به فرهنگی بودن کردستان از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت:  ما باید در استان با انجام فعالیت های فرهنگی، سنن و آداب کهن کردستان را همیشه زنده نگه داریم. 

حامد جولائی در پایان گفت: دولت توان خود را جهت ایجاد تحرک و پویایی در بین جوانان صرف خواهد کرد و اداره کل ورزش و جوانان در همین راستا در 10 شهرستان جشنواره نشاط و امید برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز