خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

ارسال لایحه خرید تیم سپیدرود به شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۷۰

ثابت قدم گفت: موضوع خرید تیم را با لایحه ای که به سمت شورای شهر هدایت خواهیم کرد مطرح می کنیم و امیدواریم که این بار موضوع خرید به نوعی حل و فصل شود

به گزارش ایلنا از رشت، جشن صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ورزشکاران و دوستداران این تیم پرطرفدار گیلانی در سالن آتش نشانی کلانشهر رشت  برگزار شد.

در این مراسم سید محمدعلی ثابت قدم با اشاره به مبالغی که توسط بخش خصوصی برای کمک به تیم سپیدرود رشت هزینه شده است، اظهار داشت: کمک مالی آقایان هدایتی و خلیل زاده که اکنون در جمع ما حضور ندارند علیرغم اینکه میزان مبلغ قابل توجهی هزینه کردند به جهات دیگر نیز بسیار ارزشمندتر از کمک شهرداری است.

شهردار رشت گفت: بخش خصوصی از جیب شخصی خود هزینه کرده است و به نظر من این روزها هر کسی از جیب خود برای یک تیم ورزشی آن هم به این میزان هزینه نمی کند.

وی حوزه فعالیت ورزشی شهرداری را متفاوت دانست و افزود: عمده فعالیت شهرداری قاعدتا در حوزه ورزش محلات و ورزش های همگانی است اما به واسطه موضوع مربوط به تیم سپیدرود، فراتر از یک تیم فوتبال یا مبحث باشگاه داری است.

ثابت قدم موضوع تیم سپیدرود را موضوع هویت شهر رشت دانست و ابراز داشت: این هویت همانی است که در دل و خون ما جاریست و شاید این هویت در خیلی از موضوعات دیگر نباشد.

شهردار رشت گفت: نگاه شخص من به تیم سپیدرود همان نگاهی بود که نسبت به مقوله خوراک شناسی و ثبت آن در یونسکو داشتم

وی تصریح کرد: بنده معتقدم که از هویت شهر رشت باید در زمینه هایی که در گذشته فعالیت داشته و یا در تاریخش ثبت شده است، استفاده کنیم و آن را محلی نماییم برای اینکه افراد رشت را ببینند و برای این شهر ارزش قائل شوند و به افتخار اسم رشت از جایشان بلند شوند و تماشاگران به رشتی بودن خود افتخار کنند.

ثابت قدم یادآور شد: خاطرنشان کرد باید در بخش هنر نیز چنین همکاری هایس شکل بگیرد باید قطعا در سطح شهر رشت سرمایه گذاری ویژه ای کنیم.

شهردار کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: موضوع خرید تیم را با لایحه ای که به سمت شورای شهر هدایت خواهیم کرد مطرح می کنیم و امیدواریم که این بار موضوع خرید به نوعی حل و فصل شود تا بتوانیم به حمایت دائمی از تیم فوتبال  سپیدرود رشت کمک کنیم

ثابت قدم اظهار داشت : در ادامه این مسیر برنامه ای را از طریق حوزه ورزشی سازمان شهرداری ها در حال پیگیری آن هستیم اتصال ورزش محلات و ورزش های همگانی را برای استعدادیابی و اتصال آن به ورزش قهرمانی و سایر تیم های قهرمانی در حوزه هایی نظیر فوتبال، فوتسال بانوان پیگیری می کنیم که اگر این اتفاق رخ بدهد بتوانیم در یک برنامه ۳ تا ۵ ساله سپیدرود آسیایی را برای شهر رشت به همراه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز