خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

ارسال 300 مقاله به کنفرانس بین‌المللی اقتصاد، مدیریت و حسابداری

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۷۳

علیرضا امیرتیموری با اشاره به ارسال 300مقاله به دبیرخانه کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت و حسابداری،افزود: از این تعداد، 120مقاله پذیرفته شده است که 60 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، دهمین کنفرانس بین المللی " اقتصاد، مدیریت و حسابداری " با حضور جمعی از اندیشمندان بین المللی به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در مراسم افتتاحیه این کنفرانس  علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به ارسال 300مقاله به دبیرخانه کنفرانس بین المللی اقتصاد،مدیریت و حسابداری،یادآور شد: از این تعداد، 120مقاله پذیرفته شده است که 60 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.  
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان یکی از واحدهای جامع کشور محسوب می شود،اظهار کرد:این دانشگاه بالغ بر 14هزار دانشجو و حدود 300 عضو هیئت علمی دارد.
امیرتیموری همچنین بیان داشت:  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در رتبه بندی معتبرترین دانشگاه های کشور در رتبه 92 و در بین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور رتبه 10 را دارد.
رئیس این کنفرانس بین المللی  با اشاره به اهداف برگزاری کنفرانس اقتصاد، مدیریت و حسابداری، بیان داشت : ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده محققین و متخصصین علم مدیریت، اقتصاد و حسابداری، بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی،زمینه سازی جهت تبادل نظر تعامل فعالات با بخش های دانشگاهی دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی، ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده های نوین، تجارب کاربردی و مدیری دانش از اهداف برگزاری این کنفرانس است.
امیرتیموری با اشاره به ارسال 300مقاله به دبیرخانه این کنفرانس،یادآور شد: از این تعداد، 120مقاله پذیرفته شده است که 60 مقاله به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.   
وی تعداد شرکت کنندگان در این کنفرانس را حدودا 350 نفر بیان کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز