خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان؛

فهرست نامزدهای اصلاح طلبان شورا در همدان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۹۴

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان استان همدان فهرست 11 نفره نامزدهای اصلاح طلبان همدان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، چنگیز اصلانی با اعلام این خبر گفت: سیاست­‌هایی که در سال 96 در رابطه با جایگاه احزاب کشور صورت گرفته باعث شد گامی برداشته شود که در عرصه‌های مختلف به ویژه در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر این‌بار احزاب تصمیم‌گیرنده و سیاست‌گذار این موضوع باشند.

اصلانی افزود: احزاب دو ماموریت داشتند یکی از این مأموریت‌ها شکل‌گیری شورای سیاست گذاری بود. در استان همدان ما 14 تا حزب قانونی در قالب احزاب حقوقی داریم که البته بعضی از افراد که به دلایلی در احزاب نیستند اما سبقه و فعالیت‌های گسترده‌ای در بحث اصلاح‌طلبان دارند، شکل حقیقی را به آن‌ها داده‌اند و در کنار اشخاص حقوقی، این دو جریان به یکدیگر وصل شدند و اتفاقات پیش‌رو را رقم زدند.

وی با اشاره به تصمیم گیری در بحث انتخابات ریاست جمهوری گفت: پس از شکل‌گیری شورای عالی سیاست‌گذاری استان اولین حرکت در رابطه با پیشنهاد برای رییس ستاد دکتر روحانی انجام شد. در استان همدان سه نفر را پیشنهاد دادیم؛ مهندس ضرابی، دکتر کارخانه‌ای و دکتر افخمی که در نهایت در این زمینه باید تهران تصمیم‌گیری می‌کرد و این‌بار بهای واقعی را به احزاب دادند.

اصلانی افزود: در بحث شورای شهر نیز، از 6 ماه پیش هفته‌ای دو جلسه گذاشتیم و شورای سیاست‌گذاری استان همدان، در دل این شورا کمیته‌هایی تشکیل دادند از جمله شهرستان‌ها، تدوین سیاست‌های برنامه و همچنین تعامل در رایزنی در بحث شهرستان‌ها با انسجام کامل و حضوری گسترده فعالیت کردند در این 9 شهرستان هم شورای سیاست‌گذاری شکل گرفت و روسای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی پیشنهاد و برایشان حکم صادر شد. در بحث شوراها در قالب ارزیابی توانمندی هر کاندید برای شورای شهر عمل کردیم. فلسفه وجودی احزاب، فکرسازی و پرورش افرادی است که بتوانند برای مردم کاری انجام دهند.

رییس شورای سیاست گذاری استان در پایان با اعلام اسامی نامزدهای این شورا افزود: کارگروه تدوین سیاست‌ها براساس فرمی که در قالب ارزیابی توانمندی هرکدام از افراد تهیه شده بود 60 داوطلب را بررسی کردند و رزومه‌های آن‌ها در صحن شورای سیاست‌گذاری با حضور نمایدگان 14 حزب و با 8 نفر اشخاص حقیقی اصلاح‌طلب غیر حزبی، همچنین یکی از نمایندگان مجلس- آقای دکتر کاظمی- بررسی شد و پس از ساعت‌ها ارزیابی این 11 نفر به عنوان لیست امید، مشخص شدند و ما اعتقاد داریم این لیست پایه و اساسی است حتی برای تکرار بحث دوره بعد نمایندگان مجلس در استان همدان خواهد بود.

وی تصریح کرد: براین اساس لیست امید بدین صورت اعلام می‌شود: اسداله نقدی دکترای جامعه‌شناسی، رضوان سلماسی ارشد تربیت بدنی، حجت‌الاسلام سعید دینی الهیات و معارف اسلامی، مجید زرین دلاور ارشد روانشناسی، مهندس حمید بادامی نجات دانشجوی دکترای مدیریت کسب و کار، ابراهیم مولوی دکترای مدیریت شهری، علی فتحی ارشد ادبیات، افشین ابی ابراهیمی وکیل دادگستری ارشد حقوق قضایی، جواد گیاه‌شناس،دکترای علوم سیاسی، حمید خاورزمینی دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی و مریم روانبخش ارشد حقوق.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز