خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

دولت تدبیر و امید اقدامات موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۸۷

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: دولت تدبیر و امید با توجه به رویکرد اجتماعی اقدامات موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در مراسم افتتاح اورژانس اجتماعی آستارا با حضور معاون  بهزیستی کشور افزود: حضور به موقع و کارشناسانه این دولت در مداخلات بحران‌های اجتماعی و اتخاذ تصمیمات حیاتی در این زمینه موجب شد تا حمایت های اجتماعی در بین مسئولان و مردم  بیشتر احساس شود.

وی اضافه کرد: دولت توانسته است در این سال ها با ورود به مباحث اجتماعی و اختصاص اعتبارات لازم در شناسایی، کاهش و فعالیت‌های پیشگیرانه اقدامات خوبی داشته باشد که تشکیل اورژانس اجتماعی یکی از اقدامات موثر در این زمینه است.

وی گفت: نگاه به حوزه اجتماعی و اثرات آن بر سایر ابعاد و حوزه های زندگی مردم به صورت تخصصی در دولت یازدهم مورد توجه قرار گرفته و در برنامه ششم توسعه کشور نیز شاهد تصمیمات خوبی در این زمینه هستیم.

رنجکش بی توجهی‌ها در حوزه‌های اجتماعی در گذشته را موجب انباشته شدن مطالبات و چالش های بسیاری در جامعه دانست که سرریز شدن این مشکلات برای دولت فعلی هزینه بسیاری را داشته است اما دولت با تدبیر خاص خود در این زمینه تلاش کردتا امید به زندگی به عنوان یک سرمایه اجتماعی در جامعه از بین نرود.

وی همچنین در دیدار با فرید معاون اجتماعی بهزیستی کشورو هیات همراه ضمن تشکر از اقدامات بهزیستی در برنامه‌ریزی‌های جامع در حوزه آسیب‌ها و اقدامات پیشگیرانه و مداخله در این زمینه خواستار توجه جدی به مشکلات اجتماعی آستارا ضروریت تکمیل نیازهای این حوزه شد.

فرماندار آستارا آموزش را محوری‌ترین اقدام برای برنامه ریزی های پیشگیرانه و مداخلات اجتماعی عنوان کرد و خواستار اجرای طرح های مشترک با بهزیستی و پشتیبانی های فرمانداری در این زمینه شد.

فرید معاون بهزیستی کشورهم در این زمینه با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در برنامه ریزی ها وجدیت در مقابله با بحران های اجتماعی پرداخت و از خدمات وفعالیت های سازمان برنامه و بودجه کشور در این زمینه تقدیر کرد.

ولی داداشی نماینده آستارا هم بر ضرورت توجه بیشتر به آسیب‌های اجتماعی در آستارا تاکید کرد:
مدیرکل بهزیستی گیلان هم ضمن ارائه اقدامات انجام گرفته در استان گیلان و حمایت های استانداری در این زمینه به برنامه های اورژانس اجتماعی درآستارا پرداخت و راه اندازی این اورژانس را یکی از ضرورت های این شهرستان برشمرد و خواستار فرهنگ سازی در این زمینه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز