خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

خدمات دولت، محصول تلاش تمامی ارکان نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۲۱

استاندار زنجان به اقدامات دولت در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: خدماتی که دولت به مردم ارائه داده و شرایطی که امروز در کشور وجود دارد، محصول تلاش تمامی ارکان نظام اسلامی است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسداله درویش امیری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، به گزارش ارائه شده در خصوص عملکرد دولت در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: اقداماتی که دولت انجام داده، به خوبی برای عموم مردم تشریح نشده و نقدی که به دولت در خصوص عدم اطلاع رسانی مناسب وارد شده، درست است.

وی با بیان اینکه تمامی رویکردهای دولت طی 3 سال گذشته در راستای حفظ منافع ملی و مصالح عمومی بوده است، افزود: تجربه فعالیت دولت یازدهم نشان داد که می توان با تبعیت از نظام برنامه ریزی کشور، برنامه ریزی مناسب و حرکت در این مسیر، شاهد اقدامات و نتایج مهم و بزرگی بود.

استاندار زنجان به برخی مشکلات و تنگناهای مالی دولت یازدهم اشاره کرد و یادآور شد: با تمامی مشکلات موجود، دولت موفق شد 85 هزار میلیارد تومان از معوقات و بدهی های دستگاه های اجرایی را پرداخت کند که این پرداخت، اقدام مهم و بزرگی در شرایط بحرانی و کمبود اعتبارات می باشد.

وی با بیان اینکه دولت در بخش های مختلف برای رفاه مردم و آبادانی کشور تلاش کرده است، افزود: اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان و کاهش هزینه بستری مردم از 37 درصد به 8 درصد، از اقدامات مهم این بخش است که تحقق این امر، از خواست های مهم مردم کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز