خبرگزاری کار ایران

معینیان در جمع مردم بندر امام خمینی:

روحانی بهترین گزینه برای ادامه کار است/ تا رسیدن به شرایط ایده‌آل، فاصله داریم

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۱۹

استاد مدیریت دانشگاه امام حسین«ع» شب گذشته در جمع مردم بندر امام خمینی گفت: نمی توان برای مشکلات موجود، فقط دولت را مقصر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، علی معینیان استاد مدیریت دانشگاه امام حسین«ع» که به دعوت ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی در این شهر، به بندر امام خمینی سفر کرده بود، شب گذشته در حسینیه آیت الله طالقانی این شهر و در جمع پر شور مردم گفت: ما نمی گوئیم که شرایط موجود یک شرایط ایده آل و منحصر به فرد است، اما باید پذیرفت که دولت روحانی با عقلانیت و درایت توانست شرایط اقتصادی کشور را از وضعیت حاد به وضعیت کنونی که ثبات قابل قبولی دارد، تغییر دهد و این مهم تنها در مدت سه سال و نیم به دست آمد.

معینیان که از برنامه ریزان نهادهای مختلف نظامی و دولتی بوده، اظهار داشت: اینکه بخواهیم دولت را به تنهایی مقصر تمام مشکلات موجود بدانیم، بی انصافی است. مگر دولت چه میزان اختیارات دارد، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و سایر نهادهای خارج از محدوده دولت، آیا نقشی در این وضعیت ندارند؟

وی ادامه داد: برجام، یکی از موفقیت های بزرگ تاریخ ما است که توسط دستگاه دیپلماسی قوی دولت و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، قدرتمندانه مقابل غول های جهانی ایستاد و یک پیروزی دلچسب را برای ملت ما رقم زد، ولی متأسفانه دست هایی نگذاشته اند که نتایج این موفقیت برای مردم ملموس شود، زیرا نمی خواستند که این موقعیت در انتخابات پیش رو، برگ برنده ای برای دولت تدبیر و امید باشد.

معینیان افزود: ما در پروسه ی برجام، با جهانیان تعامل قهرمانانه داشتیم، آنها بعد از مدت ها متوجه شدند که زیر توافق نامه ای را امضاء نموده اند که با هوشمندی و درایت تیم مذاکره کننده ایرانی، تهیه گردیده بود، از اینرو به بهانه های واهی سعی در فرار از آنچه پذیرفته اند را دارند.

این استاد دانشگاه به مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حدود 35 سال است که استکبار جهانی سعی دارد ثابت کند که دین اسلام قابلیت حکومت داری ندارد ولی تا کنون موفق به اثبات این ادعا نشده است، حالا برخی از خودی ها برای بدست آوردن چند رأی بیشتر، آب به آسیاب دشمن می ریزند و سعی می کنند مردم را از خدمات و موفقیت های دولت نا امید کنند. اینگونه رفتارها، رفتارهای ناجوانمردانه ای است که در نهایت آن تصویری را که استکبار می خواهد در اذهان عمومی تداعی کند، به دست دوستان داخلی خودمان انجام می شود.

قبل از سخنان معینیان، ایمان احمدی رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در بندر امام خمینی، طی سخنانی از مردم خواست تا همچون گذشته با اطمینان به برنامه های مورد تائید اصلاحات، یک بار دیگر در 29 اردیبهشت ماه، با حضور در پای صندوق های رأی، حماسه ای دیگر خلق کنند.

روحانی بهترین گزینه برای ادامه کار است/ تا رسیدن به شرایط ایده‌آل، فاصله داریمروحانی بهترین گزینه برای ادامه کار است/ تا رسیدن به شرایط ایده‌آل، فاصله داریم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز