خبرگزاری کار ایران

در سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان؛

مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهدا در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۴۲۳

مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان در شهر سنندج انجام می گیرد.

در این مسابقه به 22 نفر برتر جوایز نقدی قابل توجهی اهداء خواهد شد و به مناسبت و میمنت سالروز سفر مقام معظم رهبری نیز به قید قرعه از 22 دونده دیگر با جوایزی نفیس تجلیل می شود.

مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء به مسافت 3 کیلومتر برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان مسیر پارک کودک سنندج را تا استادیوم 22 گولان طی خواهند کرد.

با اعلام‌ستاد برگزاری مسابقه، ساعت تجمع دوندگان رأس‌ساعت 7:30 صبح روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در پارک کودک است و دوندگان با دریافت شماره و گرم کردن ساعت 8 صبح مسابقه را آغاز خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، ثبت نام علاقمندان در این مسابقه تا شامگاه روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در هیأت دوومیدانی استان کردستان واقع در استادیوم 22 گولان صورت می گیرد.

مسابقه بزرگ دو همگانی رهروان شهداء به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان و همکاری سپاه بیت المقدس، شهرداری، هیأت دوومیدانی استان، نیروی انتظامی، لشگر 28 پیاده، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بانک های قوامین و مهر اقتصاد و کوثر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز