خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

شرکت نکردن در انتخابات ابراز مخالفت نیست، بی‌توجهی به سرنوشت و آینده خود است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۶۶۷

رئیس‌دانشگاه آزاداسلامی گیلان گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت و به اصلح ترین فرد رای خواهند داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شانزدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دبیر  هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، سرپرست دبیرخانه هیأت امناءدانشگاه آزاد اسلامی این استان، رؤسای واحد های دانشگاهی و رؤسای شوراهای تخصصی این دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی واحد فومن و شفت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ومیلاد بزرگ منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) گفت: رایحه ظهور موعود دل شیفتگان حق را بی تاب کرده و آنها را به صحنه حضور کشانده است در این عرصه  ما نیز باید بتوانیم تا حرفهایمان را به عمل تبدیل کنیم و از گزافه گویی پرهیز نمائیم وبا عمل خود باعث شویم  تا زمینه سازی لازم برای ظهور آن حضرت مهیا شود.

وی بر ضرورت حضور فعال دانشگاهیان در انتخابات پیش رو  اشاره کرد و بیان داشت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در انتخابات  پیشرو حضور چشمگیر خواهند داشت و به اصلح ترین فرد رای خواهند داد چرا که عدم شرکت در انتخابات ابراز مخالفت نیست بلکه بی‌توجهی به سرنوشت و آینده خود است و ما وظیفه داریم تا برای زندگی اجتماعی خود اهمیت قائل شویم و صحنه انتخابات را به عنوان یک شهروند متمدن ترک نکنیم.

امیرتیموری ضمن تقدیر از انتخاب مدبرانه  ولایتی به عنوان ریاست هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما به آینده دانشگاه آزاد اسلامی خوشبین هستیم . از ارتحال رئیس فقید هیات موسس دانشگاه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی داغداریم ولی بسیار خرسندیم که با تدبیر عالمانه مقام معظم رهبری کسی برای ریاست هیات موسس و امنای دانشگاه انتخاب شدکه از استخوان خورد کرده‌های نظام و مورد اعتماد و و ثوق حضرت آقا بوده و این انتخاب نشان از نظارت و اشراف کامل مقام معظم رهبری بر دانشگاه آزاد اسلامی و اهمیت این نهاد علمی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت در مقوله فرهنگ را بسیار جامع دانست و تصریح کرد: زمانی که به بحث آسیب‌های فرهنگی اشاره می‌شود منظور آسیب‌های متنوعی است که باید به طور گسترده و عالمانه با موضوع برخورد شود به خصوص در دانشگاه‌ها و حضور جوانان باعث خواهد شد که این قشر آسیب پذیر زودتر در محیط آلوده قرار گیرند و باید نظارت کافی در دانشگاه‌ها به منظور هدایت فرزندان مردم به عمل آید. مشکلات فرهنگی ابعاد متنوعی نظیر بی توجهی استاد و دانشجو به وقت شناسی، خرید و فروش پایان نامه، بی تعهدی به کلاس، عدم رعایت شئونات اخلاقی دارد.

وی ادامه داد:  به طور مثال حضور  به موقع اعضای هیات علمی در کلاسهای آموزشی جلوگیری از یکی از آسیب ها است که اگر نظارت و پیگیری لازم به عمل نیاید باعث ضربه به آموزش و تنزل کیفیت آموزشی خواهد شد لذا باید رؤسای واحد های دانشگاهی در این خصوص کوشا باشند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاداسلامی استان گیلان  نیز ضمن تبریک ایام با سعادت میلاد حضرت مهدی موعود (عج) اظهار امیدواری کرد که خداوند متعالی توفیق اصلاح و سازندگی نفس خود و اطرافیان  را به انسان عطا فرماید تا نام آنان در زمره منتظران ظهورش قرار گیرد.

وی افزود: بزرگترین هدیه خداوند تبارک و تعالی که بر انسان اهداء شد نعمت ولایت خلیفه الله است و این خلافت  با نزول آیاتی در مورد نماز، روزه و دیگر واجبات کامل نشد بلکه با آغاز ولایت حضرت علی (ع) به کمال رسید.

سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت  ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی این واحد دانشگاهی را ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز