خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار زنجان مطرح کرد:

شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم توام با امنیت و نشاط در استان مهیاست

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۳۵

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار زنجان‌گفت: شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم توام با امنیت و نشاط در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان مهیاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های شورای تامین استان برای برقراری امنیت فضای انتخاباتی در استان اظهار داشت: همه ستادهای استان همکاری و مساعدت مطلوب در راستای برگزاری  انتخاباتی سالم و بانشاط را داشته اند.

 موسوی با بیان منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد امیدواری و شادی و نشاط برای برگزاری انتخابات حماسی درجامعه، گفت: یکی از مولفه‌های امتیاز به مدیران دستگاه‌های اجرایی ایجاد امید در جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، اطلاع رسانی در راستای مقدمات انتخابات در استان را شاهد بودیم، تصریح کرد: شرایط آرام و مطلوبی برای برگزاری انتخابات در استان را شاهد هستیم.

موسوی، با اشاره به اینکه مسئولیت ستادهای استانی انتخابات در حیطه استانی نبوده است، تصریح کرد: همه تحرکات کاندیداها ثبت و در صورت تخلف پیگیری و اعمال قانون می شود.

وی، همچنین با اشاره به دعوت و سخنرانی همه تفکرات انتخاباتی کشور در استان،  گفت: همه سخنرانی در استان بدون حاشیه و تنش بوده است.

موسوی، سعه صدر مسئولان استان را بالا عنوان کرد و گفت:  شاهد آستانه تحمل بالا در مسئولان شورای تامین امنیت استان بودیم.

این مقام مسئول دراستان ، در خصوص شعب اخذ رای در استان را 926 شعبه برشمرد و گفت: زنجان ابهر و خردمدره و شعبات الکترونیکی با تعداد صندوق 259 خواهد بود.

وی، تعداد شعب اخذ رای سیار  در استان را 296 عنوان کرد و گفت: دستگاه قضای استان یکی از بهترین دستگاه های اجرایی برای تامین امنیت بوده است.

موسوی، با بیان اینکه تمامی مراکز و مناطق کشور و استان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات پر شور و حماسی را دارند، گفت: تمهیدات لازم و ویژه برای برگزاری انتخابات سالم در استان نیز اتخاذ شده است .

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، با بیان اینکه بالغ بر 17 هزار رای اولی در استان وجود دارد، گفت: اطلس امنیتی استان از مدت‌ها قبل در استان تعریف شده است.

موسوی نقش هیات‌های اجرایی برای تعیین صلاحیت کاندیدها را مهم ارزیابی کرد و گفت: هیات‌های نظارت بر این امور نظارت کافی دارند.

وی با بیان اینکه عده ای‌ماه‌های متمادی است که درحال تخریب دولت هستند، تصریح کرد: استفاده از بیت‌المال در هر مجموعه برای تبلیغ در انتخابات قابل قبول نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، در پایان سخنان خود، با اشاره به عدم حضور مسئولان استانی در سفر ریاست جمهوری به استان گفت: شاهد بد اخلاقی هایی در حوزه های مختلف در این روزها بودیم که برازنده استان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز