خبرگزاری کار ایران

علیرضا نصر اصفهانی مطرح کرد:

شایسته‌سالاری را سرمشق مدیریت‌شهری قرار می‌دهیم/ ایجاد اتاق‌هایی برای شنیدن مشکلات مردم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۴۸

نامزد اصلاح‌طلب شورای‌شهر اصفهان گفت: مهمترین حرکتی که در فضای‌شهری و در شورای شهر اصفهان باید صورت بگیرد این است که اتاق‌هایی برای شنیدن مشکلات مردم وجود داشته باشد.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا در تعریف شهر امید اظهار کرد: شهر امید شهری است که با امیدبخشی به شهروندان تأثیر ماندگاری بر عملکرد شهری و شهروندان آن جامعه داشته باشد. با توجه به نیازهایی که جوانان ما در جامعه و به‌خصوص در این شهر دارند تلاش ائتلاف ما در این دوره شورای شهر این است که یأس و ناامیدی موجود در جامعه را از مردم دور کنیم.

وی افزود: مهمترین حرکتی که در فضای شهری و در شورای شهر اصفهان باید صورت بگیرد این است که اتاق‌هایی برای شنیدن مشکلات مردم وجود داشته باشد تا شهروندان اصفهانی بتوانند در اتاق فکر مشکلات خود را به گوش مسئولان شورای شهر برسانند و مهم‌تر از آن این است که اعضای شورای شهر از این مشکلات باخبر خواهند شد.

نامزد اصلاح‌طلبان اصفهان در انتخابات شورای شهر ادامه داد: چیزی که در شهر اصفهان اثبات شده این است که شناختن آسیب‌های اجتماعی یکی از وظایف اصلی شورای شهر پیش روی ما در اصفهان است. تابه‌حال امکان وجود مشکل در شهر اصفهان انکار می‌شده اما با تحقیقات و شناسایی این مشکلات دیگر حرفی برای عدم وجود آسیب‌های اجتماعی در اصفهان نیست.

عضو دو دوره شورای شهر اصفهان گفت: نه با شعار، بلکه با عمل با توجه به رویکردهای اصلاح‌طلبی شعار را به عمل تبدیل خواهیم کرد. به قطع کارهای زیادی در شورای شهر وجود دارد که در بخش‌های مختلف شهری هنوز به انجام نرسیده است. نگاه آزاردهنده موجود بر شهرداری تنها با کمک شورای شهر تغییر خواهد کرد.

نصر اصفهانی گفت: در دوره‌های پیشین شورای‌شهر در بحث تغییر و تحول در مدیریت شهری تغییرات مدیریتی زیادی به وجود آمد که گاهی اوقات بحث شایستگی از آن دور بود و این به پیروزی‌ قشر خاصی در انتخابات ربط داشت. سخت است بگوییم این مشکلات را به کل حل خواهیم کرد اما تلاش ما این است که در این دوره شایسته‌سالاری را سرمشق مدیریت شهری قرار دهیم. با اهتمام مردم و گره خوردن بحث شورا با ریاست‌جمهوری به امید خدا اصلاح‌طلبی در این دوره شورای‌شهر اصفهان پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز