خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد:

امروز با برجام؛گشایشی در اقتصاد کشور بوجود آمده است/باید به دولت اعتماد کنیم

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد گفت: امروز با برجام؛گشایشی در اقتصاد کشور بوجود آمده و فشار تحریم ها با برجام، اثر خود را از دست داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از لامرد، ابراهیم غلامزاده در گردهمایی حامیان توسعه و پیشرفت در لامرد گفت: تحریم های قبل از سال ۹۲ را همه صنعتگران و کارگران به یاد دارند که اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: دشمنان ما قبل از سال ۹۲ با تحریم های ظالمانه به دنبال تضعیف پایه های اقتصادی ایران بودند و هدف براندازی نظام را دنبال می‌کردند که مردم بخوبی تحمل کردند و گفتمانی را انتخاب کردند که نتیجه آن را در برجام دیدیم.

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد اظهار کرد: امروز با برجام؛گشایشی در اقتصاد کشور بوجود آمده و فشار تحریم ها با برجام ، اثر خود را از دست داد.

غلامزاده گفت:ثبات اقتصادی در چهارسال گذشته به کشور بازگشت و ما به عنوان یک مجموعه اقتصادی و کارگری، بخوبی اثرات مثبت اقتصادی سال‌های گذشته را دیدیم و مردم را توصیه می‌کنم که دوباره به دولت تدبیر و امید اعتماد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت:  اهمیت و نقش اثرگذار شوراها در قانون اساسی، رهنمودهای امام و رهبری، بسیار تاکید شده است.

غلامزاده بیان کرد: شهر لامرد با ورود صنایع و افزایش جمعیت کارگری با تحول روبرو شده است و شهر لامرد نیازمند برنامه های جامع در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است که بایستی شورای شهر نسبت به تامین نیازهای اصلی شهر برنامه هایی را مصوب و برای اجرا به شهرداری ارائه دهد.

مدیرعامل کارخانه سیمان لامرد افزود: نامزدهای مورد حمایت خانه کارگر، برنامه های بسیار خوبی برای شهر دارند و امید می رود تحولی در شهر با ورود آنها انجام گیرد.

وی ادامه داد: امروز مجموعه خانه کارگر با تحمل هزینه‌های سیاسی، مادی و معنوی زیاد از نامزدهایی حمایت کرده که نیازمند آن است نامزدهای محترم پس از ورود به شورا، توجه ویژه ای به قشر کارگری در همه ی ابعاد داشته باشند و امید داریم که اعتباراتی برای تامین نیازهای جامعه کارگری شهر لامرد در نظرگرفته شود چرا که امروز در هر خانواده ، یک کارگر وجود دارد.

کد خبر : ۴۹۰۷۱۴