خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبر داد:

انصراف 17 نامزد از پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۱۹

فرماندارآستارا گفت: با انصراف 17 نامزد از پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی‌شهر و روستا، شمار نامزدهای شوراها در این شهرستان به 374 نفر رسید.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شش نفر در شهر آستارا، 2 نفر در شهر لوندویل، هفت نفر در بخش مرکزی و 2 نفر در بخش لوندویل این شهرستان، انصراف خود را به صورت کتبی به فرمانداری آستارا اعلام کردند.

وی اظهار کرد: در شهرستان مرزی بندر آستارا 391 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده بودند.

رنجکش بیان کرد: اکنون 374 نفر در شهر و روستا در رقابت با یکدیگر هستند و از این تعداد 52 نفر در شهر آستارا 19 نفر در شهر لوندویل، 211 نفر در بخش مرکزی و 92 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی بخش لوندویل حضور دارند.

رنجکش ادامه داد: برای اخذ آرای مردم شهرستان آستارا 94 شعبه اخذ رای پیش بینی شده و 34 شعبه آن در شهر آستارا، 10 شعبه در شهر لوندویل، 35 شعبه در بخش مرکزی و 15 شعبه در بخش لوندویل در روز 29 اردیبهشت فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: از مجموع شعب اعلام شده، هفت شعبه شامل یک شعبه در شهر آستارا، چهار شعبه در بخش مرکزی و 2 شعبه در بخش لوندویل این شهرستان، سیار خواهند بود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز