خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات کردستان خبر داد:

فراهم بودن شرایط لازم برای برگزاری انتخابات پرشور درکردستان/ ۲۳۱ شعبه اخذ رأی الکترونیکی در استان

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۲۸

دبیر ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه هزار و ۳۸۲ شعبه اخذ رأی، آرای مردم استان را جمع‌آوری می‌کنند، گفت: ۲۳۱ شعبه از این تعداد الکترونیکی است.

به گزارش ایلنا، مراد جعفری با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در کردستان فراهم است، گفت: ستاد انتخابات استان کردستان، هیات‌های بازرسی و همچنین هیات‌های نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، آماده جمع آوری آرا مردم استان هستند و تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در کردستان را فراهم کرده اند.

وی به تعداد شعب اخذ رأی در استان اشاره کرد و افزود: 518 شعبه اخذ رای در شهرها و 864 شعبه اخذا رای در روستاهای کردستان آماده جمع آوری آرای مردمی هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کردستان ادامه داد: پیش بینی شده است از این تعداد شعب اخذ رای، 798 شعبه ثابت و 584 شعبه سیار برای جمع آوری آرا مستقر شوند.

جعفری، همچنین از استقرار ۲۳۱ شعبه اخذ رای الکترونیکی در شهرهای سنندج و سقز نیز خبر داد و افزود: بیش از یک میلیون نفر از مردم استان کردستان واجد حضور در پای صندوق های رای هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات حماسه ماندگاری را در تاریخ کشور و استان رقم می زند و امیدواریم مردم فهیم و آگاه استان در این صحنه نیز همانند ادوار گذشته حضور فعال و مستمر در عرصه انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز