خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان:

انتخابات پایه اساسی مردم سالاری دینی در جامعه است/ مردم نقش تعیین کننده ای در جامعه دارند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۱۵۷

امام جمعه زنجان گفت: انتخابات یکی از پایه‌های اساسی مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی، امروز جمعه (29اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی دوام پیدا کرده است، گفت: مردم نقش تعیین کننده در جمهوری اسلامی دارند.

امام جمعه زنجان، با اشاره به اینکه انتخابات یکی از پایه های اساسی مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه با حضور خود در پای صندوق های رای از انقلاب و نظام حمایت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه بعد از 38 سال تقریبا هر سال مردم با حضور خود در صحنه ها پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند، افزود: مردم همیشه در صحنه با حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داده اند.

وی، عنوان کرد: قرآن کریم می فرماید در کار خیر سبقت بگیرید و این عاملی بود که هرچه زودتر در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم. استقبال بسیار خوب مردم در پای صندوق های رای مثل همیشه دوستان را دلخوش و دشمنان را مایوس می کند.

امام جمعه زنجان، در پایان با تاکید بر اینکه زنجان در سالهای گذشته نشان داده است مشارکت قویتر و پررنگ تر دارد، گفت: ما از مردم یاد می گیریم مردم حاضر در صحنه هستند و ماهم در خدمت آنها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز