خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اراک در مجلس مطرح کرد:

حضور گسترده مردم در انتخابات در اقتدار بین‌المللی ایران تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۱۱

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات، در سطح منطقه و جهان بر روابط بین‌الملل کشورمان تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا، سید مهدی مقدسی صبح امروز پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مدرسه حاج تقوی اراک، اظهار داشت: مردم ایران قطعا امروز جلوه زیبایی از مشارکت و احساس تعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می دهد و حماسه دیگری را به ثبت می رسانند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند و با شناخت خوبی که مردم از مسائل منطقه و محیط پیرامون خود دارند امروز روز مردم است و این انتخاب هر چه که باشد برای ما قابل احترام است.

مقدسی خاطرنشان ساخت: فردا هر کسی که پیروز انتخابات معرفی شود برای ما قابل احترام است و پس از اعلام نتایج، رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شود و در مسیر پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: میزان رای ملت است و هر کسی که مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها وی را برگزینند، کمر همت بسته و وی را حمایت می کنیم.

مقدسی گفت: امروز چشم دنیا به کشور ما است و میزان مشارکت مردم در انتخابات از مهمترین مولفه‌هایی است که در سطح منطقه و جهان و روابط بین الملل کشورمان تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز