خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام از حضور پرشور مردم ایلام در انتخابات خبر داد؛

از دهلران تا ایوان در صف رای گیری

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۱۵

استاندار ایلام گفت: در یک ساعت و نیم از شروع انتخابات 20درصد مردم سراسر استان ایلام آرای خود را به صندوق ها انداختند.

به گزارش ایلنا مردم مناطق مختلف استان ایلام در همان ساعات ابتدایی حضوری پر شور در پای صندوق های اخذ رای دارند، این استان همیشه یکی از مناطق با مشارکت بالا در انتخابات‌های مختلف بوده است.

حضور پررنگ مردم استان در شهرستان های دهلران، ایوان، دره شهر، بدره، مهران، چرداول، سیروان، ملکشاهی، آبدانان و ایلام در دقایق اولیه صبح امروز نشان دهنده و نوید یک انتخابات پرشور و حضوری گسترده و حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دارد و بسیاری از هم استانی ها از همان دقایق اولیه صبح در محل صندوق های رای حاضر شده‌اند.

۷۴۰ صندوق رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و ۷۴۰ صندوق نیز برای اخذ رای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان تعیین شده است.

استان ایلام بر اساس سرشماری سال ۹۵ بیش از ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۴۲۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

مردم استان ایلام از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت برای انتخاب نامزد مورد نظر خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به پای صندوق های رای رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز