خبرگزاری کار ایران

شور ملی برای انتخاب ۹۶/

بیانیه یکی از مراجع تقلید خراسان رضوی درباره انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۲۲

آیت الله سید محمد حسینی زنجانی از مراجع تقلید مبنی بر حضور پرشور در انتخابات بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله سیدمحمدحسینی زنجانی در بیانیه خود اعلام کرده است: شرکت در انتخابات و حضور پرشور در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و شوراها وظیفه ملی و شرعی است .

در این بیانیه آمده است: اینجانب وظیفه خود می‌دانم تا با شرکت در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و شوراها سهمی برای بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشم و لازم می دانم از ملت شریف ایران تقاضا کنم در این انتخابات شرکت فعال داشته باشند و فرمایش خداوند متعال ، در آیه شریفه "یا ایها الذین آمنوا اتقو ا الله و کونوا مع الصادقین " را ملاک عمل و انتخاب خود قرار دهند و برای انتخاب افراد شایسته همت کنند.

این مرجع تقلید افزوده است: حجت بین خداوند متعال و انسان همین خطاب شریفه قرآن است که از ما می خواهد همراه با راستگویان باشیم و امیدوارم خداوند متعال بصیرت کامل به همه ما عنایت فرماید تا با استعانت از آن ، به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنیم .

سید محمد حسینی الموسوی زنجانی روحانی مجتهد و از مراجع تقلید شیعه اهل ایران و فرزند سید عزالدین حسینی زنجانی از مراجع تقلید معاصر است.

پیش از این هم علمای حوزه علمیه خراسان همچون آیت الله سید حسن مرتضوی،آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی و آیت الله مصباح عاملی مردم را به حضوری پرشور در انتخابات فرا خوانده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز