خبرگزاری کار ایران

گرمای انتخابات از دمای امروز اراک پیشی‌گرفت؛

مشارکت مردمی پیروز واقعی انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۶۸

هوای گرم شهرهای استان مرکزی امروز با حضور پرشور و هیجان مردم در پای صندوق‌های رای گرم‌تر شد تا بار دیگر جرقه‌های امید را در دل فرزندان‌شان زنده نگاه دارند.

به گزارش ایلنا، همزمان با مرکز استان، رای گیری در 11شهرستان دیگر و همچنین بیش از یک‌هزار روستاهای استان آغاز شده و در برخی شعب لحظه به لحظه بر ازدحام جمعیت رای دهندگان افزوده می شود.

 استاندار مرکزی نیز  که پیش از ظهر جمعه برای انداختن رای خود به صندوق دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها در مدرسه حاج کاظمی اراک حضور یافت، در جمع خبرنگاران گفت: امروز از ساعات اولیه آغاز رای گیری انتخاباتی، حضور پرشوری از سوی مردم به نمایش گذاشته شده است.

محمود زمانی قمی افزود: اخباری که از سطح استان و کشور تا این لحظه به دست من رسیده نشانگر مشارکت و حضور فوق العاده مردم است و به نظر می رسد امروز یکی از بزرگترین رخدادهای انتخاباتی کشور رقم بخورد.

زمانی قمی بیان کرد: انتخابات عرصه اعمال اراده مردم برای اداره کشور است و در انتخابات است که مردم تعیین می کنند که کشور با چه برنامه ای اداره شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس نیز با حضور در یکی از شعب رای اراک گفت : پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند و  این انتخاب هر چه که باشد برای ما قابل احترام است.

سید مهدی مقدسی گفت: حضور گسترده مردم نشان از آن دارد که ملت ایران به مشارکت در انتخابات اهمیت زیادی می دهند و اهمیت آن را درک کرده اند و کسانی که رای نداده اند می طلبد که حضور ارزشمندی را داشته و در سرنوشت خود سهیم باشند.

مقدسی خاطرنشان کرد: فردا هر کسی که پیروز انتخابات معرفی شود برای ما قابل احترام است و پس ازاعلام نتایج، رقابت ها باید به رفاقت ها تبدیل شود تا  در مسیر توسعه همه جانبه کشور حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز