خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج گزارش می‌دهد؛

اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات شورای پنجم پایتخت طبیعت ایران/ خانم‌ها پشت در شورا

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۷۳

انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت 152 نامزد انتخاباتی برای کسب هفت صندلی این شورا همزمان با سراسر کشور به پایان رسید و منتخبین مردم این شهر مشخص شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بعد از شمارش آراء مشخص شد "فرشاد نگین تاجی" استاد دانشگاه و جوان محبوب یاسوجی ها و دارای سابقه سیاسی اصلاح طلب که برای اولین نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شده بود با کسب 16 هزار و 776 رای ماخوذه اولین منتخب مردم این شهر در شورای پنجم‌شان باشد.

" محمدرحیم دهرابپور " که سابقه 2 دوره حضور در شورای اسلامی شهر یاسوج را دارد و از سویی در کارنامه سیاسی خود رئیس دفتر " محمود احمدی نژاد " در انتخابات سال 84 ریاست جمهوری را باخود بهمراه دارد و البته در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری از " سیدابراهیم رئیسی" حمایت کرد توانست با کسب 10 هزار و 282 رای ماخوذه نفر دوم انتخابات پنجم شورای اسلامی یاسوح شود.

" سید هدایت الله اکبری" که مسوولیت دفتر حزب " اعتدال و توسعه " کهگیلویه و بویراحمد را هم در کارنامه سیاسی خود دارد برای بار دوم با کسب 9 هزار و 608 رای ماخوذه به شورای پنجم یاسوج مرکز این استان راه یافت.

" مسعود خوبانی " استاد دانشگاه و از چهره های سیاسی جریان " اصلاح طلب " که برای اولین بار نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شده بود نیز توانست بعنوان نفر چهارم با کسب 9 هزار و 259 رای ماخوده به این شورا راه یابد.

" علی اکبری تبار " نیز با کسب 9 هزار و 218 رای نفر پنجم انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

" فرشید احمدی کیش " استاد دانشگاه و از فعالان جریان سیاسی اصلاح طلب که شاید کم هزینه دارترین ستادهای انتخاباتی را در انتخابات شورای پنجم شهر یاسوج داشت نیز با کسب هفت هزار و 182 رای ماخوذه نفر ششم این انتخابات شود.

" کیوان آشنا " فعال بخش خصوصی و از نیروهای موسوم به جریان " اصولگرایی" نیز با کسب هفت هزار و 60 رای ماخوذه توانست برای اولین بار به شورای اسلامی شهر یاسوج راه یابد که بنظر می رسد جوان ترین نامزد راه یافته به شورای پنجم اسلامی این شهر باشد.

اعضای علی البدل شورای پنجم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را نیز به ترتیب آقایان " بهنام عباس نژاد " با هفت هزار و 10 رای ، " خدابخش امیری " با شش هزار و 878 رای ، " عطالله دانشی با شش هزار و 764 رای ، " هدایت الله امیری یاسوج با شش هزار و 703 رای و " مهدی رستمی " با شش هزار و 489 رای تشکیل می دهند.

19 نامزد انتخاباتی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را خانم ها تشکیل می دادند که هیچکدام به شورای پنجم این شهر راه نیافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز