خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای مهر تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۷۶

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی و انقلاب شد.

به گزارش‌روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان، حجت الاسلام والمسلمین عادلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان در خصوص حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار داشت:  برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط در ابعاد داخلی و خارجی اثر گذار است و دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی به دنبال خواهد داشت و این حضور و حماسه در تقویت امنیت، ثبات و اقتدار نظام اسلامی اثر گذار است وقتی که دشمنان در حال رصد کردن لحظه به لحظه اقدامات ما هستند .

وی ادامه داد : مردم ایران از نخستین ساعات آغاز رای گیری تا انتهای آن استقبال پرشوری داشتند که این حضور قابل تجلیل است مردم ایران اسلامی این بار نیز با حضور خود و اینبار با برگه های رای خود ، حماسه آفرینی کردند .
 
عادلی با بیان اینکه هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات پرشورتر باشد موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد، بیان کرد: مردم ایران این بار نیز به دنیا ثابت کردند ایران اسلامی دارای ملتی سرزنده ، دوستدار کشور و همیشه در صحنه هستند .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز