خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در کردستان عنوان کرد:

انتظار داریم رئیس‌جمهور افراد توانمند کُرد و اهل‌سنت را در کابینه جدید استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۷۱

رئیس ستاد مرکزی روحانی در کردستان با بیان اینکه شجاعت، صداقت و وفاداری از جمله خصلت های دکتر روحانی است، اظهار داشت: انتظار داریم از افراد متخصص و توانمند کُرد و اهل سنت در کابینه جدید خود و در پست‌های مختلف مدیریتی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال جلالی زاده در جشن پیروزی انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری که شامگاه یکشنبه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، دیدگاه مردم کردستان را اصلاح طلبی و اعتدال گرایی عنوان کرد و گفت: مردم کردستان با رأی خود به روحانی، اعتدال و اصلاحات را برگزیدند.

جلال جلالی‌زاده ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم کردستان در انتخابات افزود: مردم کردستان با حضور و انتخاب آگاهانه، به برنامه‌های روحانی برای آینده بهتر رأی دادند.

وی خاطرنشان کرد: شور و شوقی که مردم کردستان در پای صندوق های رأی از خود نشان دادند، تلاش برای حفظ استقلال کشور بود.

رئیس ستاد انتخابات روحانی در کردستان با تشکر از حضور مردم و با اشاره به رأی 73 درصدی مردم کردستان به دکتر روحانی اظهار داشت: پیش از انتخابات تبلیغات منفی وجود داشت اما مردم کردستان به این تبلیغات پاسخ منفی داده و بار دیگر به اعتدال رأی دادند.

جلالی‌زاده دیدگاه مردم کردستان را اصلاح طلبی و اعتدال گرایی عنوان کرد و گفت: مردم کردستان با رأی خود به حسن روحانی، اعتدال و اصلاحات را برگزیدند.

رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در کردستان افزود: روحانی باید به وعده های خود در قبال مطالبات مردم کردستان عمل کند.

جلالی‌زاده با بیان اینکه شجاعت، صداقت و وفاداری از جمله خصلت‌های روحانی است، اظهار داشت: انتظار داریم از افراد متخصص و توانمند کُرد و اهل سنت در کابینه جدید خود و در پست‌های مختلف مدیریتی استفاده کند.

وی با اشاره به مطالبات مردم کردستان گفت: کمیته‌ای در این رابطه تشکیل و مطالبات اقشار و اصناف مختلف استان، در این کمیته مطرح و دسته بندی شده و سپس به نهاد ریاست‌جمهوری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز