خبرگزاری کار ایران

مهدوی در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

پیام روشنی در چهل‌سالگی نظام صادر شد/هیچ اصولگرای مطرحی وجود ندارد که طعم شکست را نچشیده باشد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۴۱۳

مهدوی با بیان اینکه هیچ اصولگرای‌مطرحی وجود ندارد که طعم شکست را نچشیده باشد، اظهار داشت: تجویز داروی اجماع هم نتوانست درمانی برای برگشت اصولگرایان به عرصه قدرت باشد.

سید ارمیا مهدوی‌سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با علل پیروزی دکتر روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: علت های مختلفی را می‌توان نام برد از جمله آن، عملکرد روشن دولت در چهار سال سپری شده، وعده‌های انتخاباتی روحانی در ایام رقابت، وضعیت بین المللی و نیاز ایران به شیخی معتدل، جلوگیری از ورود احمدی نژادی ها به عرصه قدرت و دریک کلمه «نه»به برگشت به عقب است.

وی با بیان اینکه همچنین استمرار دولت دوم جهت تکمیل و عملی کردن برنامه ها،صداقت و صراحت رئیس دولت «تدبیر و امید» در مناظره ها ،مقابله با دروغ و پوپولیسم و... از جمله موارد دیگر پیروزی روحانی در انتخابات بود خاطرنشان کرد:می توان به صورت کلی مهمترین علت این پیروزی را رسیدن مردم ایران به بلوغ سیاسی عنوان کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه در هر صورت نتیجه انتخابات باید طوری رقم می‌خورد که  ما در چهل سالگی این نظام، پیام روشنی را به جهان منتقل می کردیم بیان داشت: الحمدا... اینگونه هم شدو به نظر بنده این پیروزی کاملا طبیعی بود وقتی مردم در مقابل دوراه کاملا متفاوت قرار گرفتند، مشخص بود که اکثریت مردم کدام سمت و سو را برمی گزیند. 

دبیر سیاسی ستاد مرکزی روحانی در گیلان عنوان کرد: پیروزی مجدد مشی اعتدالی این پیام را برای همه گروه های سیاسی داشت که وعده های پوپولیستی و درصد سازی های فضایی، حنایی ست که دیگر رنگی برای مردم ایران ندارد.

مهدوی با تاکید بر اینکه برآیند انتخابات 92 و 96 روشن کرد  که هیچ اصولگرای مطرح دیگری وجود ندارد که طعم شکست را نچشیده باشد، اظهار داشت: این انتخابات هم نشان داد که که تجویز داروی اجماع هم نتوانست درمانی برای برگشت اصولگرایان به عرصه قدرت باشد .

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد:به نظر می رسد که طیف شکست خورده در انتخابات گذشته باید پیش و بیش از اجماع در بین نیروهای همسو به اجماع با اکثریت مردم بیاندیشند و این کاری است که آنها از همین امروز می توانند برای دستیابی به آن چاره اندیشی کنند.

دبیر سیاسی‌ستاد مرکزی روحانی در گیلان عنوان کرد: ما در فضای بعد از انتخابات همانطور که رهبری انقلاب فرمودند باید به اتحاد و اتفاق عمومی بیاندیشیم و این نیست مگر اینکه همه گروه های سیاسی موجود درکشور هدفی غیر از توسعه و تعالی ایرن در سرنپرورانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز