خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب مطرح کرد:

آمریکا اسیر پوپولیست شد اما ما اسیر وعده‌های تو خالی نشدیم/ مردم یک نه بزرگ به پوپولیست گفتند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۰۷۶

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: امروز ملت ایران به پوپولیسم نه بزرگ گفته است، کاری که ملت آمریکا در سال گذشته نکرد و امروز این ملت ایران است که می‌تواند به آمریکا فخر بفروشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی مبلغ در جشن پیروزی حسن روحانی و لیست شهر امید در اصفهان، با اشاره به اینکه شما مردم اصفهان و ایران نشان دادید که پیشتاز در عرصه انتخاب درست هستید، اظهار کرد: شما با رای خود نشان دادید که خواهان آزادی بیان، رونق گسترده اقتصادی و کاستن از بیکاری هستید، به کسی رای دادید که سعی دارد تولید را سرعت بخشد و با جذب سرمایه و تعامل سازنده با دنیا ایرانی باشکوه را در جهان به نمایش بگذارد.

وی افزود: شعار اصلاح طلبی زنده باد مخالف من است، اما ما رقیبی بزرگ و توانمند می خواهیم اگر با آنها اختلاف نظر داریم آنها را هموطن این کشور می‌دانیم اما رقیبی نمی‌خواهیم که به دنبال سیاه‌نمایی و تخریب حریف است.

این فعال اصلاح طلب ادامه داد: امروز ایران و اصفهان پیروز تدبیر و دانایی و صبوری شده و افتخار ملت ایران این است که به سطحی از بلوغ و شایستگی و فرهیختگی رسیده است که می تواند به ملت آمریکا که مدعی دموکراسی است فخر فروشی کند.

مبلغ با بیان اینکه امروز ملت ایران از این جهت می تواند به ملت آمریکا فخر بفروشد که آمریکایی ها در سال گذشته اسیر پوپولیست و شعارهای توخالی شدند، اما مردم ایران در سال 96 به پوپولیسم و شعارهای بی معنا یک نه بزرگ گفتند مردم امروز به اصلاح طلبی و صبوری آری گفتند، تاکید کرد: امروز کشور با شور و خرد راه خود را پی می گیرد خوشحالیم که امپراطوری های رسانه ای و مخارج زیاد ذهن مردم ایران را تحت تاثیر قرار نمی دهد و باید آفرین گفت به ایران که امروز به چنین بلوغی رسیده است.

وی تصریح کرد: شما خواستید عزت ایران و ایرانی ارتقا یابد پیام شما این بود که به حصرهای غیر قانونی پایان داده شود و همه با همکاری قوا و ملت از بگیرو ببند های بی ضابطه دوری کنیم در واقع شما با این رای خود گفتید که بد اخلاقی باید پایان یابد.

این فعال اصلاح طلب با تاکید بر این موضوع که شما با رای خود عوام زدگی، عوام گرایی و سو استفاده از مقدسات و دین را نپسندیدید ملت ایران رای داد تا وزیر خارجه اش همچنان ظریف باشد، ایران رای داد تا اسحاق جهانگیری همچنان معاون اول باشد، اظهار کرد: ما یک خواسته فوری از جناح رقیب داریم این که خود را از بند تندروی و اسارت از تعصبات خارج کنند. مردم ایران در این انتخابات سنگ تمام گذاشتند و حالا نوبت دولت است که پاسخ این همه وفاداری را بدهد ما امروز خواهان دولت و مدیریت شهری شجاع و مقتدر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز