خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت؛

مروج معاون مدیرکل امور مالیاتی فارس در لارستان شد

اداره امور مالیاتی لارستان به معاونت اداره کل ارتقاء یافت.

به گزارش ایلنا از لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه پرداخت مالیات یک وظیفه شرعی و قانونی است، گفت: مدیران مالیاتی شهرستان باید مراعات وضعیت اقتصادی مردم را داشته باشند چرا که اگر رضایت مردم را جلب کنیم؛ رضایت خدا هم جلب می شود.

حسنی با تاکید براینکه پرداخت مالیات موجب آسایش و رفاه مردم می شود، تصریح کرد: اگر کشور ما فقط متکی به صادرات نفت و گاز باشد؛ مطمئناً در آینده مواجه با مشکلات فراوانی خواهیم شد.

وی ادامه داد: برای حفظ استقلال کشور و استفاده از منابع داخلی، بایستی پرداخت مالیات به یک فرهنگ تبدیل شود و مردم تاثیر پرداخت مالیات را در توسعه و آبادانی منطقه خود مشاهده کنند.

فرماندار لارستان گفت:مردم لارستان همیشه جزء مودیان خوش حساب بوده اند و در این زمینه مشکلی نداریم ولی باید اداره امور مالیاتی هم تا جایی که می تواند با مردم همکاری کند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: قانون برای ما تکالیفی را مشخص کرده است اما در بسیاری از مواقع تدبیر، تعامل و اخلاق خوب ، بسیار می تواند تأثیرگذار باشد.

در پایان‌با حضور جلیل‌حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمدعلی غلباش معاون توسعه و منابع و رئیس حراست اداره کل امور مالیاتی استان ، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، علیرضا باقری دادستان انتظامی اداره کل مالیاتی فارس و شهرام  علمداری رئیس امور مالیاتی شهرستان نیز محمدرضا مروج به عنوان معاون مدیر  کل امور مالیاتی استان فارس در لارستان معرفی شد.

کد خبر : ۴۹۳۰۸۵