خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر نیرو خبرداد:

انتخابات‌سطح شناخت و شعور اجتماعی مردم را نشان داد/ باید از فضای مجازی به نفع کار و سرمایه بهره برد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۴۷

قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد که انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری سطح شعور و شناخت اجتماعی مردم ایران را بخوبی نشان داد.

به گزارش ایلنا،"ستار محمودی" در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور در اصفهان گفت: سطح شناخت و شعور اجتماعی به همراه امنیت و ثبات کشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال نمایان شد.

وی در ادامه با برشمردن برخی ویژگی‌های روابط عمومی و ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان، خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید در حوزه تخصصی خود اطلاعات لازم و کافی را داشته باشند.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: مناظرات تلویزیونی نشان داد هرجا اطلاع رسانی‌ها بخوبی انجام شد و اطلاعات کافی منتشر شد، مردم نیز به نیکی این اطلاعات را گرفتند.

محمودی از روابط عمومی های وزارت نیرو خواست مخاطبان خود را به نحو شایسته ای در نظر گرفته و اطلاع رسانی های کافی را انجام دهند.

وی در ادامه با تاثیرگذاری فضاهای مجازی در دنیای امروزی, تصریح کرد; باید از این ابزارها به شکل صحیح و باهدف نفع رساندن به کار و ضرورت ها استفاده کرد.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: در اولویت ها هم باید به مسایل زیست محیطی, اجتناعی و میراث فرهنگی توجه ویژه داشت و بایدها را مدنظر قرار داد.

محمودی نقش روابط عمومی ها در کاهش مصرف برق و بهینه سازی مصرف در پیک تابستان را حساس و مهم خواند.

وی گفت: اگر هزار مگاوات با کار فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف برق داشته باشیم سرمایه های هنگفتی به کشور باز خواهد گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز