خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد؛

شهدا و جانبازان بزرگترین معلمان اخلاق هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۲۲

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر تاکید کرد: شهدا و جانبازان از بزرگترین معلمان اخلاق هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان به مناسبت  فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در منازل سه تن از شهدای امدادگر این نهاد بر ادامه راه شهداء و حفظ آرمان های آنها تاکید کرد.

علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروزمان را مرهون جانفشانی و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و باید قدردان آن همه فداکاری باشیم.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه همگانی است، افزود: شهدا از جان خود گذشتند تا ما بتوانیم امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و هسته ای شاهد پیشرفت کشور عزیزمان باشیم .

محمدی با اشاره به صبرو استقامت خانواده های شهداء و جانبازان، تصریح کرد : ایستادگی و صبر این خانواده ها باعث شده که مردم و نخبگان کشورمان بتوانند مسیر موفقیت و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی را مصمم تر طی کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهداء و جانبازان بزرگترین معلمین اخلاق هستند، خاطرنشان کرد : باید تلاش کنیم تا از این عزیزان درس اخلاق و ایمان و شجاعت یاد بگیریم و سیره آنها که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در پایان تاکید کرد: دیدار و دلجویی از خانواده های شهداء ، جانبازان و ایثارگران نباید فقط در مناسبت های سال انجام شود بلکه در طول سال باید  از این خانواده ها دلجویی شود و مورد تکریم قرار گیرند.

در ادامه این دیدارها، خانواده های شهیدان نهی قناد ، بیانی فر و آقایی زاده  به بیان خاطراتی از شهدای گرانقدر خود پرداختند و به وصیت شهداء مبنی بر  خدمت رسانی بیشتر به محرومان و مستضعفین تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز