خبرگزاری کار ایران

با دستور رئیس اداره ارشاد دره شهر صورت گرفت؛

لغو سخنرانی علمی- تخصصی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در ایلام

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۴۰

با دستور رئیس اداره ارشاد شهرستان دره شهر، سخنرانی علمی- تخصصی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و رئیس ستاد تدبیر و توسعه روحانی در ایلام لغو شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، امروز 4 خرداد قرار بود از ساعت 17 برنامه‌ای با عنوان "شب فرهنگ و موسیقی سیمره"  در شهرستان دره شهر برگزار و طی آن با حضور و نکوداشت استاد علی اکبر شکارچی از بزرگان و چهرهای سرشناس موسیقی سنتی کشور و استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تقدیر شود.

بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود علی ایار از پژوهشگران ایلامی در این نشست به ایراد سخنرانی تخصصی پیرامون فولکلور منطقه سیمره و توصیف فرهنگی موسیقی منطقه از منظره جامعه شناسی بپردازند که دیروز و امروز طی تماس تلفنی لغو سخنرانی به ایشان اعلام و دلیل لغو را عضویت ایشان در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان و فعالیت در ستادهای حسن روحانی عنوان شده است. این در شرایطی است که سخنرانی‌های تخصصی و کلاس‌های درسی این مدرس دانشگاه و پژوهشگر تاکنون با کوچکترین حاشیه‌ای همراه نبوده است.

علی ایار دانش آموخته جامعه‌شناسی دانشگاه تهران، از دانشجویان ممتاز دکتری دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه فرهنگیان، تاکنون چندین بار به عنوان پژوهگر برتر انتخاب شده و بیش از 20 پروژه  تحقیقاتی در مورد مسایل اجتماعی، فرهنگی و توسعه ای استان انجام و بیش از 100 مقاله در مجلات و سمینارهای بین المللی  و ملی از ایشان به چاپ رسیده و ده ها سخنرانی تخصصی برای سازمان های استانی و کشوری ایراد کرده و حتی در سیمای مرکز ایلام به عنوان کارشناس در برنامه های صدا و سیمای استان حضوری فعال داشته اند و  همچنین یکی از مقالات ایشان با عنوان دین و خودکشی در سال 2013 به عنوان یکی از بهترین مقاله های دین پژوهی جهان از جانب انتشارات بین المللی روتلج معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز