خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیاهکل :

کار کردن با داشتن مردمانی با فرهنگ‌ بسیار آسان است

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۰۶۵

فرماندار سیاهکل گفت: کار کردن در سیاهکل به لحاظ داشتن مردمان خوب و با فرهنگ بسیار آسان است.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، فرماندار سیاهکل در  دیدار با منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل ضمن تبریک به اعضای جدید گفت : کار کردن در سیاهکل  به لحاظ داشتن مردمان خوب و با فرهنگ بسیار آسان است.

فرماندار سیاهکل‌ خطاب به منتخبین مردم در شورای شهر سیاهکل گفت: مردم به ما اعتماد کرده اند و  ما را به عنوان نماینده خود   برگزیده‌اند بنابراین باید امانت‌دار خوبی برای مرم باشیم.

اسلامی خطاب به آنان با اشاره به این نکته که شما شورای شهر هستید نه شورای شهرداری،! گفت: من از شما می خواهم  از هم اکنون مشکلات و نارسایی‌های شهر را احصاء کنید و  در صدد حل مشکلات مردم برآیید  من نیز تمام تلاش خود را برای کمک به شما منتخبین مردم در شهر سیاهکل به‌کار خواهم گرفت و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

  فرداد قنبری، ارسلان عزتی کلامسری،محمد علی دلیلی دیلمانی، حمید رضا شیرین کام چوری و  جاوید کاکائی سیاهکلی از جمله افرادی هستند  که در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در تاریخ 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور برگزار گردید به عنوان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر سیاهکل برگزیده شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز