خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

ابعاد مختلف شخصیت امام راحل (ره) می‌بایست به خوبی تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۶۱

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: با توجه به شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) ابعاد مختلف شخصیتی ایشان باید به خوبی تبیین شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان آستارا اضافه کرد: ایشان شخصیتی بی‌نظیر و صاحب نظر در حوزه های مختلف فقهی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده‌اند که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های اصولی شخصیت ایشان را به جامعه بویژه نسل جوان بهتر معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: در این میان حوزه های علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری، مراکز سیاسی و سایر بخش‌های مرتبط نقش محوری دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) سرمایه بزرگی است که باید از این سرمایه به خوبی استفاده کرد زیرا جامعه امروز ما نیازمندی بیشتری به این چهره ماندگار دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای بزرگداشت شخصیت حضرت امام (ره) نباید مختص به ایام سالگرد ارتحال ایشان باشد زیرا در این ایام جز برنامه‌های سوگواری کار خاصی انجام نمی‌گیرد بلکه باید برای طول سال برنامه‌ای مدون در تبیین ابعاد مختلف شخصیتی و اثرگذاری آن در جهان اسلام و دنیای امروز داشت.

وی با تاکید براجرای برنامه های مختلف و متنوع در گرامیداشت یاد و نام امام خمینی (ره)اضافه کرد: باید با بهره مندی از برنامه های خلاق و با استفاده از ظرفیت‌های حوزه های علمیه، دانشگاهیان و فرهنگیان و جامعه فرهنگ و هنر آستارا این ایام را با مشارکت بیشتر مردم گرامی بداریم.

 وی به اجرای برنامه های مختلف در ایام سوگواری حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود:تبلیغات محیطی مناسب به همراه راه اندازی دستجات عزاداری و سخنرانی و برگزاری مراسم شبهای با قران و اجرای برنامه های فرهنگی از جمله اقدامات دستگاه های اجرایی در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز