خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا در بازدید میدانی‌از سواحل گردشگری منطقه مطرح کرد؛

تقویت اشتغال بومی با حضور بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۷۰

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ساحلی باید از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود و کیفیت خدمات در گرو حضور این بخش در ساحل است.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید میدانی از طرح‌های سالم‌سازی و مناطق خطر‌آفرین سواحل شهرستان آستارا به همراه اعضای ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های ساحلی این شهرستان افزود: باید تلاش کنیم تا بخش خصوصی وارد میدان عمل شود و زمینه‌های حضور آن را در شهرستان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: هرچنددر دولت تدبیر و امید تلاش‌های بسیاری در ساماندهی سواحل در گیلان ایجاد شده است اما برای خدمات بهتر و تکمیل طرح‌ها باید سرمایه گذاری‌های بهتری توسط بخش‌خصوصی انجام شود.

وی اضافه کرد: دولت مسئول فراهم کردن زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم است اما برنامه‌های اجرایی و ساختارهای مناسب خدمات‌دهی باید توسط بخش خصوصی تکمیل شود.

رئیس ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی آستارا افزود: شایسته نیست مناطق ساحلی و مراکز خدماتی در طرح‌های سالم‌سازی با آلاچیق های  نامناسب اداره شود بلکه باید تلاش کنیم فضاهای محیطی نیز برای گردشگران مطلوب و جاذبه داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته در آستارا مدیریت طرح‌های سالمسازی دریا در مناطق شهری به شهرداری‌ها و مناطق روستایی به تعاونی دهیاران و دهیاری‌های ساحلی واگذارشده است و این بخش‌ها باید تلاش کنند تا با همکاری بخش خصوصی ودولتی از سرمایه‌گذاران ضمن تقویت اشتغال بومی منطقه فرصت‌های بهتری را برای ارائه خدمات به گردشگران ایجاد کنند.

رنجکش در این بازدید ضمن بررسی میدانی وضعیت طرح‌های سالمسازی و مناطق خطر آفرین دستورات لازم را در خصوص ساماندهی وضعیت موجود صادر و خواستار ارائه خدمات مطلوب به گردشگران شد.

فرماندار آستارا تاکید کرد: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، و انجام کلاس‌های عمومی آموزشی برای خانواده‌ها  واستفاده کننده‌ها از ساحل با توجه به جامعه هدف سازمان‌های مختلف در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار گیرد.

تقویت اشتغال بومی با  حضور بخش خصوصی

تقویت اشتغال بومی با  حضور بخش خصوصی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز