خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر:

اصرار به معروف و نهی از منکر پاسخ عکس دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۲۸۱

فرماندار شهرستان قروه یکی از هنرهای مدیریتی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر را همگانی کردن این فریضه مهم دانست و گفت: این امر باعث می شود تا خود مردم در این زمینه وارد کار شوند و مسئولان پشتیبانی و حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه افزود: بسیاری از منکرات از جمله بد اخلاقی ها، ناهنجاری های ناخواسته، خود آمران و ناهیان امر به معروف و نهی از منکر؛ مبلغ و ترویج دهنده آن در سطح جامعه هستند.

به گفته وی در این امر مهم، نباید کسی را با زور وارد کاری کرد چرا که این روش اثر بخش نیست چه بسا به دلیل اصرار بر امر به معروف و نهی از منکر روش عکس آن را در سطح جامعه شاهد باشیم.

کولانی اضافه کرد: باید برای هر رفتار و مدل جدیدی برای زمان خاصی برخورد کرد در غیر این صورت پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه در فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید اول از خودمان شروع کنیم تا حرف ما در بین مردم تاثیر گذار باشد گفت: سطح آگاهی مردم جامعه در زمینه فرهنگی،مذهبی و سیاسی به یک سطح بالایی رسیده است.

فرماندار قروه اجرا و احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را وظیفه همگانی عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب دینی و یک تکلیف شرعی است.

کولانی در پایان گفت: در گروه امر به معروف و نهی از منکر باید کسی این امر را بر عهده بگیرد که ضمن گذراندن دوره های آموزشی در برخورد با افراد، شخصیت آن ها را حفظ کند./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز