خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای مرکزی کارگزاران سازندگی گیلان در گفت وگو با ایلنا :

نتیجه فعالیت آزادانه احزاب ،توسعه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۷۶

رای قاطع به دکتر روحانی بیانگر انتخاب گفتمان اعتدال و اصلاح طلبی و همچنین اعتماد به سیاست‌های دولتی است که با نگاه کارشناسی و به دور از تنش آفرینی به دنبال حل مشکلات مردم است.

به گزارش ایلنا از رشت،عبدالرضا بی‌آزار،فعال سیاسی اصلاح طلب و فرماندار شهرستان تالش و معاون استاندار گیلان در دولت اصلاحات است .عبدالرضا بی‌آزار  یکی از ۱۱ نامزد لیست امید اصلاح‌طلبان رشت بود که از راه‌یابی به شورای شهر رشت بازماند و اکنون عضو علی‌البدل این دوره شورا شهر رشت است.وی ریاست شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی استان گیلان را نیز برعهده دارد. این چهره تاثیرگذار اصلاح طلب معتقد است دولت دوازدهم به ریاست حسن روحانی می تواند فضای مناسب‌تری برای فعالیت آزادانه احزاب مختلف ایجاد کند. در ادامه گفت وگوی خبرنگار ایلنا رشت را با او می خوانید.

*پیروزی حسن روحانی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می کنید؟

کسب آرای بالا توسط دکتر حسن روحانی نشان دهنده اعتماد مجدد مردم به دولت تدبیر و امید است. در واقع می توان گفت: ملت ایران، آرامش و ثبات را به جای تنش و فضای امنیتی و عقلانیت را نیز به جای تصمیمات بدون کارشناسی انتخاب کردند. در حقیقت مردم با اعتماد دوباره به دکتر روحانی و رای بالا به وی، آگاهی خود نسبت به شناسایی عوامل ایجاد مشکلات موجود را نشان دادند و با هوشیاری، برای دولت تدبیر و امید شرایطی را مهیا ساختند تا بتواند همانگونه که در چهار سال گذشته در عرصه سیاست خارجی موفقیت های قابل تحسینی را به دست آورد، در چهار سال آینده نیز در عرصه سیاست داخلی به ویژه در بخش اقتصادی عملکرد خوب و موفقی را داشته باشد.

*رأی قاطع مردم به روحانی بیانگر چیست؟

رای قاطع به دکتر روحانی بیانگر انتخاب گفتمان اعتدال و اصلاح طلبی و همچنین اعتماد به سیاست‌های دولتی است که با نگاه کارشناسی و به دور از تنش آفرینی به دنبال حل مشکلات مردم است،  ضمن اینکه دیدیم موفقیت در برجام این مسئله را به خوبی نمایان ساخت.

*دولت چه وظیفه‌ای طی این چهار سال در برابر این رأی حداکثری و حضور پر شور مردم دارد و انتظار شما به عنوان یک فعال سیاسی از دولت چیست؟

ملت شریف ایران با حضور پرشور و رای حداکثری به دکتر روحانی حجت را تمام کردند و اکنون نوبت دولت است که در ادامه مسیر، حاصل آواربرداری دوره اول را با سرعت بیشتری ترمیم کرده و موجبات رشد اقتصادی بیشتر، افزایش رونق کسب و کار، احیای کارخانجات و به طور کلی خروج از رکود را فراهم آورد که بدون شک این مسئله زمینه ساز اشتغال مولد خواهد بود که طبق آمار بیشترین مطالبه مردم نیز در این زمینه است.

از طرفی دولت دکتر روحانی توجه بیشتری به احزاب دارد و ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت آزادانه احزاب مختلف می تواند توسعه سیاسی را که زمینه ساز توسعه اقتصادی نیز هست فراهم آورده و وسعت بخشد. همچنین تغییر الگوی "مدیران با تجربه و مشاورین جوان" به الگوی "مدیران جوان و مشاورین با تجربه" در دستگاه‌های اجرایی دولت و به خصوص استفاده از جوانان همفکر دولت در بخش های مختلف از پیشنهادات اینجانب به عنوان یک فعال سیاسی می باشد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز