خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد بحران استان مطرح شد؛

کاهش ساعت کار ادارات سیستان و بلوچستان/ بررسی مشکل مصرف بالای برق روستاها

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۸۸۲

مدیر کل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از برگزاری جلسه ستاد بحران در ارتباط با کاهش ساعات اداری این استان به دلیل گرمای هوا و همچنین بررسی مشکل مصرف بالای برق مناطق جنوبی خبر داد.

غلامرضا اربابی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جلسه ستاد بحران در استان سیستان و بلوچستان بدلیل گرمای بی سابقه در این استان و ثبت گرمای بی سابقه در شهرهایی مانند؛ راسک، سرباز، نیکشهر، قصرقند، فهرج، کنارک وچابهار که در شهرستان راسک گرمای 52 درجه ای که در طول چند دهه اخیر این گرما بی سابقه ترین گرمای به ثبت رسیده با حضور مسئولان استان برگزار شد.

اربابی افزود: با شروع گرمای بی سابقه در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان مصرف برق از سوی مردم افزایش یافته و حتی برق برخی مناطق جنوبی استان قطع می شود.

وی عنوان کرد: تمام سعی و تلاش ماموران توزیع برق این است که مشکل قطعی برق در مناطق روستایی مرتفع شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: درخواست هایی از سوی فرمانداری ها برای کم شدن ساعات کاری ادارات در استان سیستان و بلوچستان ابلاغ و در دستور کار قرار گرفته است که بزودی اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: البته با وزش بادهای 120 روز در شمال این استان که سرعت آن ها به 90 کیلومتر در ساعت نیز رسید دمای هوا در سطح استان بین 6 تا 8 درجه کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز