خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چند پروژه؛

وزیر راه و شهرسازی وارد بندر امام شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۱۱

وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه به منظور افتتاح چند پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی لحظاتی پیش وارد بندر امام خمینی(ره) شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس آخوندی امروز 11 خردادماه در سفر یک روزه خود، ابتدا از روند پیشرفت پروژه کارخانه نورد فولاد بندر امام بازدید می‌کند و سپس پروژه‌های سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش‌خصوصی از جمله پروژه‌ مخازن نگهداری روغن‌های‌خوراکی وارداتی،صادراتی و ترانزیتی، مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین و 3 دستگاه برج تخلیه غلات به عنوان فاز نخست ترمینال تمام مکانیزه شماره 4 غلات واقع در مجتمع بندری امام خمینی(ره) را افتتاح می کند.
 
همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی خطوط ریلی داخلی مجتمع بندری امام خمینی(ره) و عملیات خارج‌سازی مغروقه‌های کانال خورموسی از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به بندر امام خمینی(ره) است.
 
در این سفر با حضور وزیر راه و شهرسازی قایق گشت دریایی یگان حفاظت مجتمع بندری امام خمینی (ره) به آب انداخته می‌شود. همچنین بهره‌برداری از شناورهای استراتژیک لایروب هویزه و یدک‌کش دادمان 2 آخرین برنامه های سفر آخوندی به بندر امام خمینی(ره) است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز