خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

چهارمین جشنواره قرانی، فرهنگی و هنری رمضان برگزار می‌شود/ اجرای 300 برنامه رمضانی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۶۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت:جشنواره قرانی، فرهنگی و هنری رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم امروز پنج شنبه (11خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره و اجرای برنامه های مختلف درماه مبارک رمضان در زنجان، گفت: چهارمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان برگزار می شود.

مقدم با بیان اینکه نمایشگاه کتاب باید با هماهنگی موسسات دارای نقش موثر در این زمینه از طرف تهران برگزار شود، تصریح کرد: سال گذشته نزدیک یک میلیارد تومان میزان فروش کتاب در استان زنجان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهریور ماه سالجاری، گفت: شاهد استقبال مطلوب مردم زنجان از نمایشگاه کتاب در استان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، برگزاری نمایشگاه های عمومی کتاب را مهم ارزیابی کرد و گفت: در استان زنجان فاقد فضای نمایشگاهی برای بالای 80 غرفه نمایشگاه های موضوعی هستیم.

مقدم ، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در هفته عفاف و حجاب دراستان ، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ها و نمایشگاه ها حفظ و احیاء فرهنگ بومی محلی است.

این مسئول فرهنگی در استان زنجان، اضافه کرد: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان امسال هم برگزار می شود که اختتامیه در روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه 22 مجموعه از اعتبارات فرهنگی استان استفاده می کنند، گفت: در سال جاری اعتبار فرهنگی استان بالاتر از سال قبل است.

وی اعتبارات سال گذشته فرهنگی استان را بالغ بر 22 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار بین شهرستانهای استان توزیع می شود.

مقدم، همچنین در پایان با بیان اینکه در سالجاری بر اساس شاخص های استانی و شهرستانی جمعیت و تعداد انجمن ها و غیره اختصاص می دهیم، افزود: پنجاه درصد از اعتبارت فرهنگی شامل حال شهرستانهای استان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز