خبرگزاری کار ایران

در بازدید وزیر صنعت از ایریکو عنوان شد:

تولید شرکت واگن‌سازی ایریکو به 1000 واگن در سال خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۷۵

در بازدید وزیر صنعت٬ معدن تجارت از شرکت صنایع ریلی ایرانیان( ایریکو) عنوان شد که با اجرای طرح توسعه این شرکت طی سه سال، میزان تولید آن به هزار واگن در سال می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا نعمت زاده در آغاز ورود خود به استان زنجان، با حضور در شرکت صنایع ریلی ایرانیان، همراه با استاندار زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار ابهر و نماینده ابهر و خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، از مراحل مختلف و خط تولید این واحد بازدید کرد و از نزدیک در جریان طرح توسعه آن قرار گرفت.

شرکت ایریکو در شرایط فعلی در فضایی با ۷۲ هزار مترمربع دارای سالن های تولیدی و خدماتی در حال فعالیت است که با اجرای طرح توسعه آن به ۱۰۸ هزار مترمربع فضای تولیدی و خدماتی خواهد رسید.

طرح توسعه این شرکت طی سه سال با سرمایه گذاری ۱۱۲ میلیارد تومان آغاز می شود و میزان تولید این شرکت را به هزار واگن در سال خواهد رساند.

این شرکت دارای ۵۳ هکتار زمین بوده و مطابق گفته مدیران آن، طرح توسعه در سال ۲۰۲۰ محقق خواهد شد.

گفتنی است این کارخانه که در 17 کیلومتری ابهر واقع است از 10 سال پیش تاکنون در زمینه تولید واگن های مسافری و باری فعالیت دارد.

با اجرای طرح توسعه این شرکت زمینه اشتغالزایی غیر مستقیم 4 هزار نفر در استان زنجان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز