خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

آمادگی شرکت گاز سیستان و بلوچستان برای گازرسانی به 5 هزار مشترک در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۱۱۴

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکت گاز سیستان و بلوچستان در حال حاضر آمادگی گازرسانی به 5 هزار مشترک در زاهدان را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اوسط هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند گازرسانی شهری در زاهدان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند احداث شبکه گاز شهری مطلوب بوده و طبق گفته مدیر عامل شرکت گاز استان تمامی مراحل کار و پیمان سپاری حداکثر تا دی ماه سال 96 در استان انجام خواهد شد و 1300 کیلومتر شبکه شهری عملیاتی می شود.

وی افزود: فاز اول پروژه گاز شهری در زاهدان به طول 350 کیلومتر عملیاتی شده و علمک گذاری آغاز شده و تزریق گاز به نقاطی که شرایط برای گاز رسانی فراهم بوده صورت گرفته است. 

هاشمی با تاکید بر آمادگی شرکت گاز استان برای گازرسانی به 5 هزار مشترک در زاهدان اظهار داشت: با وجود آمادگی کامل شرکت گاز استان برای گاز رسانی ،متاسفانه استقبال مردم برای دریافت گاز کم رنگ بوده و تنها 50 خانوار برای انجام روند گاز کشی به منازل خود مراجعه نموده اند .

استاندار تصریح کرد: از تمامی ساکنین ‌ خیابان های جمهوری و زیباشهر و شهرک مخابرات تقاضا داریم برای دریافت شبکه گاز منازل خود به شرکت گاز استان مراجعه نموده و انشعاب خود را دریافت کنند چرا که با نزدیکی به فصل زمستان و نیاز جدی به نعمت گاز حجم کار افزایش یافته و خدمات دهی دشوار تر خواهد شد .

وی افزود: از مردم گله مشکلات گاز کشی در فصل زمستان را نمی پذیرم چرا که در این فصل با حجم بالای کار روبه رو خواهیم شد لذا لازم است مردم عزیز هرچه زودتر نسبت به انشعاب گیری منازل خود اقدام نمایند.

این مسئول اذعان داشت: طبق گزارش‌های دریافتی از شرکت گاز استان، تمامی مراحل علمک گذاری، انشعاب گیری و گازرسانی به هر منزل یک میلیون و 500 هزار تومان هزینه نیاز دارد.

هاشمی افزود: برخورداری سیستان و بلوچستان از نعمت گازرسانی تنها به گازرسانی به منازل منتهی نمی شود بلکه سبب ایجاد اشتغال برای بیش از 550 نفر در کارگاه های مختلف مربوط به گازرسانی شهری شده است.

استاندار اذعان داشت: تامین گاز نیروگاه برق برق استان و چند بیمارستانی که در مسیر خط انتقال گاز قرار گرفته اند از نعمت گاز بهره مند می شوند که سبب صرفه جویی در مصارف سوخت خواهد شد و ردیف های تامین مالی هم برای آنان دردنظر خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: عده ای در تلاش بودند تا پروژه عظیم گاز رسانی به سیستان و بلوچستان را کوچک جلوه دهند و خوشحالیم که اعلام کنیم آمادگی مالی،توان فنی و ظرفیت سازی لازم برای گازرسانی به تمام نقاط استان را داریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز