خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان قتل عضو جدید شورای قزوین

پلیس قزوین :انگیزه قتل اختلافات ملکی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۸۹

رئیس پلیس استان قزوین از دستگیری عاملان قتل عضو جدید شورای شهر شال این استان خبر داد و گفت: متهمان اختلافات ملکی را علت جنایت اعلام کردند.

به گزارش ایلنا ،سردار مهدی محمودی  درباره ماجرای قتل عضو جدید شورای شهر شال گفت: ماموران پس از کسب خبر درگیری مسلحانه در روستای "عبدالرب آباد" از توابع بخش انتظامی "شال"، بلافاصله در محل حاضر شدند؛ در بررسی‌های اولیه مشخص شد 7 نفر از اهالی شهر "اسفرورین"، ساکن روستای "عبدالرب آباد" با اسلحه شکاری به محل درگیری رفته و با شخصی به نام "مجید محمد رضایی"  درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: مهاجمان حین درگیری با اسلحه شکاری به سوی عضو جدید شورای شهر شال، شلیک و از صحنه متواری شدند، فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان تاکستان منتقل شد، اما به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با اشاره به حساسیت موضوع و اینکه مرحوم عضو جدید شورای منتخب شهر شال بوده، بیان کرد: پس از این حادثه برای جلوگیری از عواقب و حوادث احتمالی طرح مهار اجرا و با تشکیل کارگروه ویژه، تلاش برای شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش آغاز شد.

وی  افزود: با بررسی شواهد و تحقیقات از شهود حاضر در صحنه متهمان به نام‌های (م- ا) و (ا- م) که سلاح در دست آن‌ها بود، شناسایی و علت درگیری نیز اختلافات مالی و ملکی اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی و فنی کارآگاهان پلیس استان، 7 متهم متواری دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاه آنها، چندین اسلحه نیز کشف شد که دست آخر   متهم (م- ا) به شلیک گلوله به سوی مقتول و قتل وی اعتراف کرد.

سردار محمودی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

شال شهری است در  استان قزوین و در نزدیکی تاکستان که در بستر رودخانه خرود واقع شده است. این رودخانه اسفرورین و شال را از هم منفک می‌کند. شال در گویش  تاتی به معنای چال است .این شهر بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز