خبرگزاری کار ایران

هاشمی پور ، نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس :

امسال فقط می‌خواهم برای اشتغال مردم کار کنم

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۱۰

نماینده کهگیلویه و بهمئی در استان کهگیلویه وبویر احمد با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم به جای سیاسی کاری گفت: تصمیم دارم از این به بعد فقط برای اشتغال مردم کار کنم.

به گزارش ایلنا از بهمئی، " عدل هاشمی پور" در مراسم کلنگ زنی چند طرح راهی و معابر شهرستان بهمئی با تاکید بر لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم به جای سیاسی کاری، به دستاوردهای خود برای مردم بهمئی در چند حوزه ورزشی و عمرانی پرداخت و گفت:از این به بعد می خواهم برای اشتغال مردم کارهای اساسی کنم.

نماینده4شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:کارهای خوبی در حوزه عمرانی و ورزش برای شهرستان بهمئی صورت گرفت ؛بهسازی آسفالت 22 روستای شهرستان را در برنامه داریم و در حوزه ورزش نیز 8 میلیارد و 250 میلیون تومان در امر ورزش اعتبار کسب کردیم که پیمانکار آن  مشخص شد و از چند روز دیگر مشغول به کار می شوند.

تخصیص 5 میلیارد تومان برای بهسازی خیابان‌های بهمئی

هاشمی پور با تقدیر از همکاری وزارت نفت، افزود:حدود 5 میلیارد تومان بهسازی و آسفالت 9 خیابان شهر لیکک را داریم که کلید این پروژه زده شد و  اعتبار این پروژه‌ها همگی از حوزه نفت است و در حال حاضر بودجه کافی دارند .

وی گفت: اتفاق خوب دیگری که امروز رخ داده تجهیز کارگاه جاده لیکک به جایزان است ؛ 2 و نیم میلیارد تومان سال گذشته و 2 میلیارد تومان در سال جدید اعتبار در نظر گرفته شد که امیدواریم با یک زمان بندی مناسب این اعتبار جذب شود.

نماینده 4 شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:سعی می کنیم از این به بعد بیشتر در کنار مردم باشیم و زمان بندی برای پروژه ها را در نظر بگیریم و به دنبال منابع اشتغال زا باشیم.

وی افزود: از همه اینها مهم تر تلاشی بود که برای پرداخت عوارض نوسازی چاه ها و تاسیسات نفتی بهمئی صورت گرفت که با قولی که از وزیر نفت گرفتیم، این اعتبار به صورت قسطی به حساب شهرداری لیکک واریز می شود و برای اولین بار مبلغ 550 میلیون تومان به عنوان اولین قسط این عوارض به حساب شهرداری لیکک واریز شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز