خبرگزاری کار ایران

بختیاری خبر داد:

تایید صحت انتخابات شوراهای شهر و روستا در اراک

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۷۶

فرماندار اراک صحت انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در تمامی شهرهای اراک را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین بختیاری اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی در کلانشهر اراک و شهرهای کارچان، ساروق و داودآباد از توابع این شهرستان از سوی هیات نظارت بر انتخابات تایید شد.

فرماندار اراک بیان کرد: بر اساس قانون انتخابات، پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نامزدها ۴۸ ساعت فرصت داشتند که در صورت هرگونه اعتراض احتمالی مستندات و اعتراض خود را اعلام کنند که پس از طی این مرحله، این شکایات در مدت زمان پنج روز در نشست های مشترک هیات های اجرایی و نظارت شهرستان با دقت و حساسیت بررسی شد.

وی افزود: سه گروه تخصصی متشکل از اعضای هیات های اجرایی و نظارت در این ارزیابی ها مشارکت داشتند که در نهایت نتیجه بررسی ها به هیات نظارت ارجاع شد و برابر فرصت قانونی پنج روزه هیات نظارت شهرستان در نامه رسمی صحت این انتخابات را در حوزه های اشاره شده به فرمانداری اعلام کرد.

فرماندار اراک خاطرنشان ساخت: میزان مشارکت مردم شهرستان اراک در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری 64.2 درصد بود و واجدان شرایط رای در شهرستان اراک ۴۵۸ هزار و ۸۴۲ نفر بودند که در این دوره از انتخابات ۲۹۴ هزار و ۸۴۸ نفر آرا خود را به صندوق‌های رای انداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز