خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت نجات غریق کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

چهار نفر در استخر غرق شدند/استخرهای شنا مجوز بهره‌برداری ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۹۸

رئیس هیأت نجات غریق کهگیلویه و بویراحمد از فوت چهارنفر در استخرهای این استان در سال گذشته خبرداد و دلیل فوت این افراد را نبود نیروی متخصص نجات غریق رخ داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، "حسین افتخاری" در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان این استان گفت: حدود ۷۰۰ ناجی غریق در دو بخش بانوان و آقایان در استان دارای کارت نجات غریق هستند که از این تعداد فقط ۴۰ ناجی فعال و با هیأت همکاری دارند.

وی، نبود نیروی متخصص در استخرهای شنا را یکی از مهمترین مشکلات پیش رو  هیأت شنا در کهگیلویه و بویراحمد ذکر و اظهارداشت: در چهار حادثه که در استخرهای استان رخ داد، چهار نفر به دلیل رعایت نکردن استانداردها فوت که این آمار خوبی برای ورزش و نجات غریق نیست.

استخرهای شنای استان مجوز بهره برداری از سوی هیات نجات غریق  را ندارند

رئیس هیأت نجات غریق کهگیلویه و بویراحمد بر ایمن‌سازی و مجوز بهره‌برداری استخرهای شنا در سطح استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه هیچیک از استخرهای شنای استان مجوز کار و بهره‌برداری توسط هیأت نجات غریق استان را دارا نمی‌باشند.

افتخاری، رعایت نکردن قوانین و نبود سانس برای تمرینات تیم‌های نجات غریق کهگیلویه و بویراحمد را یکی دیگر از مشکلات و معضلات ذکر و یادآورشد: سرمایه انسانی مهمترین اصل ورزش است که در این استان اصلا به این موضوع اهمیت داده نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز