خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در کهگیلویه و بویراحمد نداریم/به شایعات اهمیت ندهید

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۱۷

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچگونه بیماری با ویروس " تب کریمه کنگو " در این استان وجود ندارد.

"غلامعباس سبز " به ایلنا در یاسوج گفت: تاکنون گزارشی دال بر وجود بیماری با ویروس " تب کریمه کنگو " در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده و امیدواریم هیچ وقت شاهد چنین گزارشی هم نباشیم.

وی با تشریح آخرین روند اقدامات پزشکی و آماده‌باش تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهارداشت: اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در حوزه درمانی صورت گرفته و از مردم می‌خواهیم به شایعات هیچ توجهی نکنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع تنها مورد مشکوک به ویروس " تب کریمه کنگو " هم اشاره و خاطرنشان کرد: نتیجه آزمایشات این بیمار تاکنون به استان ارسال نشده است.

سبز افزود: آزمایشات این بیمار که متاسفانه در بیمارستان شیراز فوت کرد به تهران ارسال و هنوز پاسخ نهایی به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارسال نشده است.

وی تاکید کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد به هیچ عنوان به شایعات توجهی نکنند و مطمئن باشند تیم‌های پزشکی تمام تلاش خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس " تب کریمه کنگو " بکار گرفته و می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز