خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حج و زیارت کردستان خبر داد:

رشد 62 درصدی اعزام زائران کردستانی به حج تمتع

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۹۲

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به رشد زائران امسال کردستان نسبت به سال 94، گفت: تعداد زائران امسال کردستان 62 درصد نسبت به زائران سال 94 رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، هاشم ناظمی با اشاره به اینکه ظرفیت کاروان های حج تمتع در استان تکمیل شده است، افزود: امسال هزار و 645 زائر کردستانی در قالب 13 کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. 

وی با اشاره به رشد زائران امسال کردستان نسبت به سال94 ، اظهار داشت:تعداد زائران امسال کردستان 663 زائرنسبت به زائران سال 94 رشد داشته است که این میزان رشد 62 درصد اعزام زائران سال جاری را نشان می دهد. 

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به اعزام زائران در نیمه اول مردادماه سال جاری عنوان کرد: در این راستا کلاس های آموزشی زائران به منظور آشنایی با مسائل فرهنگی، مناسک حج و مسائل اجرایی از 12 خردادماه توسط مدیران کاروان ها در مساجد و تکایای استان شروع و به مدت 10 جلسه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در کنار این کلاس های آموزشی زائران یک جلسه آموزشی متمرکز به صورت استانی بعد از ماه مبارک رمضان در سنندج برای زائران برگزار می شود.

وی در پایان یادآور شد: حج و زیارت کردستان و عوامل آن نهایت تلاش را در هر چه بهتر خدمات رسانی به زائران انجام می دهند و امیدواریم زائران کردستانی همراه با زائران سراسر کشور الگوی خوبی برای وحدت و همدلی زائران کشورهای دیگر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز