خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

راه‌یابی 8 دانش آموز کردستانی به مرحله نهایی المپیاد نانوی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۰۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: 8 نفر از دانش آموزان استان به مرحله کشوری هشتمین المپیاد علوم و فناوری نانو راه یافته و کردستان رتبه اول کشوری را کسب کرد .

 به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر افزود : در هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو  8 نفر از دانش آموزان استان به عنوان برگزیده به مرحله نهایی این المپیاده راه یافته و در جمع 36 برگزیده کشوری قرار گرفتند .  

وی با بیان اینکه تعداد 36 نفر از داوطلبان هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از 13 استان کشور موفق به کسب بالاترین رتبه کشوری شده اند  اظهار داشت : دانش آموزان دیار محمّدی و اسرین حیدری از شهرستان مریوان، سهیل سهیلی، مازیار افشار، پارسا فرهیخته، روزا رستم نژاد، پریسا آئینی و ژینا رحمانی از ناحیه 2 سنندج  8 دانش آموزی هستند که از استان کردستان به مرحله نهایی این المپیاد راه یافته اند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: این برگزیدگان تابستان 96 در تهران برای دریافت مدال های برنز ، نقره و طلا رقابت خواهند کرد .

قربانی اظهار داشت : برگزیدگان از 13 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، خراسان‌جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، گلستان، مازندران و هرمزگان هستند.

گفتنی است مرحله اول آزمون هشتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، اردیبهشت ماه سال جاری در 137 شهر کشور با شرکت  23519 دانش آموز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز