خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی خبرداد:

هیات تجاری آلمانی 22 خرداد به خراسان‌شمالی سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۸۱

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از سفر هیات تجاری آلمانی در روزهای 22 و 23 خرداد ماه به مدت دو روز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد صمدی رئیس اتاق بارزگانی خراسان شمالی با اعلام این مطلب گفت: این هیات تجاری در راستای سفر پایان سال 95 اعضای هیات اقتصادی خراسان شمالی به کشور آلمان و اعلام آمادگی شماری از صاحبان صنایع آلمان صورت می‌گیرد.

وی با اعلام این که مجوز پذیرش هیات تجاری آلمان در خراسان شمالی از سوی سازمان توسعه تجارت صادر شده است، افزود: این هیات با همکاری استانداری، اتاق بازرگانی، سازمان صنعت و معدن و تجارت استان به مدت دو روز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی حاضر می شود.

صمدی اعضای هیات تجاری آلمانی را متشکل از 16 تن از تجار و بازرگانان اعلام کرد که در بررسی وضعیت و ظرفیت های استان خراسان شمالی و سرمایه گذاری مشترک در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعت، انرژی خورشیدی ،بادی و ... به استان سفر می کند.

وی از جمله برنامه های این سفر را برگزاری نشست های مشترک با تجار و بازرگانان استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت ها در زمینه های مختلف اقتصادی و....ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز